  • 1. Data: 2005-05-16 07:50:03
    Temat: [mbank] Nie zamknął się okres rozliczeniowy KK.
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Dziwna sprawa.

    Okres rozliczeniowy KK kończy mi się 14 każdego miesiąca.
    Patrzę sobie na WWW, żeby zobaczyć jak się mocno zadłużyłem :), a tu
    niespodzianka. Bo dzis 16.05 nadal nie wygenerował się wyciąg za okres
    15.04-14.05 ... dziwne. Regulamin KK czytałem dość dawno i nie
    pamiętam czy był tak jakiś zapis o dniu wolnym i przesunięciu daty
    generowania wyciągu. Kurde można się zdziwić jakby 16.05 zrobić spory
    zakup i jakby zaliczyło go do poprzedniego rozliczenia :(.

    To normalne ? Ktoś też tak ma ? Czy może to jakiś bug ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2005-05-16 08:19:16
    Temat: Re: [mbank] Nie zamknšł się okres rozliczeniowy KK.
    Od: janoush <j...@i...pl>

    Dentarg napisał(a):
> [...]
    > zakup i jakby zaliczyło go do poprzedniego rozliczenia :(.
    >
    > To normalne ? Ktoś też tak ma ? Czy może to jakiś bug ?

    Ja tak mam w tym miesiącu, ale dla KK w BZWBK.
    Zbieg okoliczności ? :)

    Janusz

  • 3. Data: 2005-05-16 08:36:14
    Temat: Re: [mbank] Nie zamknął się okres rozliczeniowy KK.
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dziwna sprawa.
    >
    > ... Kurde można się zdziwić jakby 16.05 zrobić spory
    > zakup i jakby zaliczyło go do poprzedniego rozliczenia :(.

    Raczej marne szanse, zwykle już zakupy na 2-3 dni
    przed zamknięciem okresu przechodzą na następny,
    bo liczy się nie data zakupu,
    a data jego rozliczenia.

  • 4. Data: 2005-05-16 09:38:48
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Raczej marne szanse, zwykle już zakupy na 2-3 dni
    > przed zamknięciem okresu przechodzą na następny,
    > bo liczy się nie data zakupu,
    > a data jego rozliczenia.

    Różnie bywa. Nie raz już miałem sytuację, że transakcję rozliczyli
    następnego dnia. Ale bywały też blokady po 5-7 dni...

  • 5. Data: 2005-05-16 09:39:38
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > To normalne ? Ktoś też tak ma ? Czy może to jakiś bug ?

    To normalne. 14 wypadał w sobotę, dlatego dniem zamknięcia jest pierwszy
    dzień roboczy po 14, czyli w maju będzie to 16.05.

  • 6. Data: 2005-05-16 10:37:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To normalne. 14 wypadał w sobotę, dlatego dniem zamknięcia jest pierwszy
    > dzień roboczy po 14, czyli w maju będzie to 16.05.

    Faktycznie, sprawdziłem u siebie, jest tak jak piszesz.
    Jak koniec trafi na niedzielę, jest tak samo.

  • 7. Data: 2005-05-16 12:33:27
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Faktycznie, sprawdziłem u siebie, jest tak jak piszesz.
    > Jak koniec trafi na niedzielę, jest tak samo.

    Co ciekawe, jeśli dzień zamknięcia wypadnie np 26 maja w czwartek (Boże
    Ciało) system nie potraktuje tego dnia (najprawdopodobniej) jako dzień
    wolny, lecz roboczy, i spłata musi nastąpić. Wniosek jest prosty - dla
    mBanku dzień roboczy to każdy od poniedziałku do piątku.
    Jeśli się mylę - nie bijcie. Wiem, że tak było jakieś 8 miesięcy temu,
    kiedy to właśnie o mały włos nie zapłaciłem kary za spóźnienie. Być może
    teraz poprawili system...

  • 8. Data: 2005-05-16 12:56:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    gollum said the following On 2005-05-16 14:33:

> [...]
    > wolny, lecz roboczy, i spłata musi nastąpić. Wniosek jest prosty - dla
    > mBanku dzień roboczy to każdy od poniedziałku do piątku.

    1. Przesunięcie w spłacie odbywa się tylko w "dni wolne od pracy" =/=
    nie - robocze.
    2. A ustawie (IIRC KP) jak jest ? Boże Ciało to dzień wolny od pracy czy
    nie?
    KJ

  • 9. Data: 2005-05-16 12:58:03
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 16 May 2005 11:39:38 +0200, gollum <n...@u...pl>
    wrote:

    >To normalne. 14 wypadał w sobotę, dlatego dniem zamknięcia jest pierwszy
    >dzień roboczy po 14, czyli w maju będzie to 16.05.

    Normalne, nie normalne. Pytanie czy to zgodne z regulaminem, bo
    takiego zapisu niegdzie nie widzę, a w umowie OIDP (nie mam przed
    oczami) było coś, że ustala się 14 dzień każdego miesiąca dniem
    zakończenia kolejnego okresu rozliczeniowego. Czyli coś niezgodnie z
    umową postąpili :). Nic zobaczę w regulaminie jak to jest, ale
    reklamacji mi się chyba nie chce składać ;)).

    pzdr,
    Dentarg

  • 10. Data: 2005-05-16 13:10:09
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Dentarg <d...@i...com> wrote:

    > To normalne ? Ktoś też tak ma ? Czy może to jakiś bug ?

    Odpowiem w ten sposób. To jest normalne w mB/multibanku :)) Detal bre często
    ma inne pojęcie normalności :))