  • 1. Data: 2005-05-15 21:41:03
    Temat: Przyjaciele z VW
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Właśnie dostałem od VW Bank ofertę nowej super zabawy z nagrodami polegającej
    na naganianiu klientów. Za każdą duszyczkę punkt, a punkty można wymieniać na
    fanty. Wszystko świetnie, tyle że już parę dni wcześniej skutecznie zamknąłem
    rachunek...
    To żeby mi żal było, czy co? :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 2. Data: 2005-05-15 22:13:28
    Temat: Re: Przyjaciele z VW
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Tomasz Opalski wrote:
> [...]
    > fanty. Wszystko świetnie, tyle że już parę dni wcześniej skutecznie zamknąłem

    Dostałem to samo.
    W końcu wciąż twierdzą, że są bankiem zadowolonych klientów. ;-)

    Natomiast ja szczerze i całkowicie za darmo będę odradzał go znajomym.
    Liczę, że Waszych opinii nie kupią za fanciki...
    W zasadzie to smutne, że pozostało już im zdobywanie zarówno pozytywnych
    opinii, jak i nowych klientów zamiast dobrą jakością usług, to
    gadżetami... Ech...

    Tomek

  • 3. Data: 2005-05-15 22:24:16
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Tomasz Opalski napisał(a):

> [...]
    > fanty. Wszystko świetnie, tyle że już parę dni wcześniej skutecznie zamknąłem

    Nagoń sam siebie i otwórz tam konto :)))

    Jakby się pytali co jest grane to powiedz, że jesteś łasy na nagrody i nie
    mogłeś się oprzeć ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 4. Data: 2005-05-16 06:53:15
    Od: "jst" <j...@W...MNIE.wp.pl>

> [...]
    > na
    > fanty. Wszystko świetnie, tyle że już parę dni wcześniej skutecznie

    Witam

    Sądzę, że to nie koniec procesu zamykania kont e-direct standard w VW Bank
    przez "zadowolonych klientów". Wiele osób potrzebuje trochę czasu na
    dostarczenie wniosku do pracodawcy o zmianę konta na które ma on przelewać
    pensję, na przeniesienie kredytu do innego banku, czy w najlepszym dla nich
    przypadku otwarcie Plus konta. Wiele osób nie chce tego też robić przed
    wakacjami ze względu na wygodę wypłaty bezprowizyjnej w dowolnym bankomacie
    w czasie urlopu. To wszystko ma swoją bezwładność.

    Pełnię głupstwa, które zrobili podwyzszając opłatę do 5 zł poznają dopiero
    wkrótce -i żadne promocje tu nie pomogą

    pzdr.
    j.

  • 5. Data: 2005-05-16 16:42:02
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d68flf$fj4$1@inews.gazeta.pl>, Tomasz Opalski wrote:
    > Właśnie dostałem od VW Bank ofertę nowej super zabawy z nagrodami polegającej
    > na naganianiu klientów. Za każdą duszyczkę punkt, a punkty można wymieniać na
    > fanty.

    Ten bank to jest jakieś jedno wielkie pośmiewisko. I
    naprawdę uśmiałabym się szczerze z tej nowej wolty, gdyby nie fakt,
    że uwięziłam na pewien czas w tym dziadostwie parę złotych.
    Jeśli bank się zachowuje jak pacjent w Tworkach, to ja się
    zaczynam bać o moje pieniądze.

    >Wszystko świetnie, tyle że już parę dni wcześniej skutecznie
    >zamknąłem rachunek...

    To nagoń siebie:)

    Renata

  • 6. Data: 2005-05-18 13:46:36
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    Maretingowcy w VW w tej promocji przeszli samych siebie
    najpierw wprowadzili opłate 5zł za darmowe konto, które miało tylko tą
    zaletę że było darmowe
    później zaczeli sprzedawać tokeny za 1zł, jak ludzie zaczeli rezygnować z
    tych darmowych kont
    teraz w akcie desperacji wprowadzili promocję przyjaciele z VW - aby
    namawiać znajomych hehe do zamykania kont w VW

    toż to 6 latek w przedszkolu lepiej sobie poradzi z marketingiem w VW

    czekam tylko na zakończenie lokat i sp.... z tego banku zadowolonych
    klientów

    mam nadzieję że czyta to jakiś twardogłowy z VW
    i wyciągnie jakieś wnioski, ale wątpię.

    Piotr

  • 7. Data: 2005-05-18 23:43:04
    Od: hoot <h...@U...o2.pl>

    PiotrF napisał(a):
> [...]
    > teraz w akcie desperacji wprowadzili promocję przyjaciele z VW - aby
    > namawiać znajomych hehe do zamykania kont w VW

    pewnie duzo lepiej byloby, gdyby najpierw porobili promocje, sciagneli
    klientow, a potem dowalili oplaty! ROTFL!

    wtedy nie brakowaloby 'oszukanych', 'wrobionych', 'naciagnietych'...etc.
    juz widze dramatyczne posty i zyciowe tragedie, szczegolnie u tych, co
    im za auto w serisie za drogo policzyli albo loty odwolali... LOL

    coz... zdaje sie, ze oni przynajmniej staraja sie byc fair, czego nie
    mozna powiedziec o waszym 'obiektywizmie' napedzanym zgorzknieniem i
    frustracja...

    ----
    uklony,
    hoot

  • 8. Data: 2005-05-19 07:18:21
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > pewnie duzo lepiej byloby, gdyby najpierw porobili promocje, sciagneli
    > klientow, a potem dowalili oplaty! ROTFL!

    ROTFL,
    widać nie oglądałeś poprzedniego odcinka ;-)
    tam właśnie dowalili oplaty, tuż po ostatniej przerwie na reklamę ;-)