  • 1. Data: 2005-05-16 07:36:42
    Temat: [BPH] Bank Czarnych Dziur
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chyba nie było o tej "funkcjonalności".
    Sez@m + KK, spłata na dzisiaj. Po otrzymaniu wyciągu zwykle puszczam przelew
    odroczony. Nadchodzi dzień spłaty (realizacji przelewu odroczonego) i sytuacja
    jest taka:
    - przelewu w odroczonych nie ma
    - środki z konta nie zdjęte
    - w historii konta ani śladu po transakcji
    - karta oczywiście nie spłacona (ale to akurat wynika z syndromu KK w BPH "jutro
    po szesnastej")

    i teraz zachodzę w głowę: czy oby na pewno puściłem ten przelew? Bo jak nie to
    straty są spore i niepotrzebne. W tym momencie polecam telefon na infolinię i
    zadawanie prostych pytań :-) Otóż środki środki nie zeszły z konta, bo przelewy
    odroczone wewnątrz banku realizowane są o 18.
    A dlaczego w takim razie nie ma go w odroczonych, skoro nie został jeszcze
    zrealizowany? Bo tak to działa i już ;-)

    Aby rozwiać wątpliwości należy oczywiście przejrzeć rejestr zdarzeń (nie mylić z
    historią!).

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2005-05-16 07:44:16
    Temat: Re: [BPH] Bank Czarnych Dziur - suplement
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Hi, hi - właśnie przed chwilą dostałem maila o realizacji tego przelewu, który
    wg. infolinii ma się wykonać o 18.

    Czuję się doceniony, tylko nie wiem, czy to "Upierdliwy Klient z Dostępem do pl.
    biznes.banki Task Force" nie zadziałało ;-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 3. Data: 2005-05-16 14:48:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czuję się doceniony, tylko nie wiem, czy to "Upierdliwy Klient z
    Dostępem do pl.
    > biznes.banki Task Force" nie zadziałało ;-)

    Chyba jest inny powód. Moja spłata poszła o 10:43 - a w każdym razie
    wówczas przyszedł mail z potwierdzeniem. Ciekawy jestem zresztą, w
    jakiej kolejności oni to realizują. Miałem na dziś trzy transakcje
    odroczone. Dwie poszła przed 11-tą, a jedna przed 16-tą. Co ciekawe, ta
    z 16-tej na to samo konto, co jedna z tych z wcześniejszych, tylko inny
    tytuł.

  • 4. Data: 2005-05-16 15:59:17
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > odroczone. Dwie poszła przed 11-tą, a jedna przed 16-tą. Co ciekawe, ta
    > z 16-tej na to samo konto, co jedna z tych z wcześniejszych, tylko inny

    Nie mam pojęcia, czy jest jakiś algorytm losowości :-) działania Sez@ma.
    W każdym bądź razie przelew zlecony z mBanku na II sesję jeszcze nie dotarł do
    BPH. Może to mBank, może KIR, może BPH. Pierwszy i ostatni twierdzą, że u nich
    wszystko OK.
    Pewnie KIR :-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 5. Data: 2005-05-17 09:46:55
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    dotarł do
    > BPH. Może to mBank, może KIR, może BPH. Pierwszy i ostatni twierdzą, że u

    Aaaaa. To twoje pieniądze leżą u mnie w worku pod biurkiem! ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor