  • 11. Data: 2004-01-20 10:10:07
    Temat: Re: [mbank] Naliczanie odsetek.
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:buiulj$2g8$1@news.onet.pl...

    > a jednak... to nie moj blad :)
    > wystapil dwa razy na moim rachunku i do dla mnie jest wystarczajacy minus

    Czy telefon do mBanku jest takim problemem ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 12. Data: 2004-01-20 10:12:15
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Czy telefon do mBanku jest takim problemem ?

    czasami jest :-)

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 13. Data: 2004-01-20 10:13:57
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    buiulj$2g8$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:buirvo$144$1@topaz.icpnet.pl...
    > ekspertem -
    >
    > wow, ja nie zadalem pytania tylko informacje, ze jednak system mbanku
    > ma luki

    OK, sorki - pomylilem Cie z OP :)

    > a jednak... to nie moj blad :)
    > wystapil dwa razy na moim rachunku i do dla mnie jest wystarczajacy
    > minus

    Proponuje zadzwonic na mLinie, niech sprawdza w systemie, czy im sie
    wyswietla, jesli nie - zlozyc reklamacje. Bylby to faktycznie ewenement -
    jeszcze nie bylo takiego opisanego przypadku - polecam archiwum Forum
    mBanku.
    Stad moj sceptycyzm w ocenie sytuacji: fakt, ze w mBanku zdarzaly sie rozne
    nieoczekiwane rzeczy, ale cos takiego jeszcze nie.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2004-01-20 10:18:40
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Stad moj sceptycyzm w ocenie sytuacji: fakt, ze w mBanku zdarzaly sie
    rozne
    > nieoczekiwane rzeczy, ale cos takiego jeszcze nie.

    I tym razem pewnie też się nie zdarzyło...

  • 15. Data: 2004-01-20 10:48:23
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > od wrzesnia mialem niezmienne saldo w mbanku, odsetki ladnie naliczane,
    lecz
    > ostatnie naliczenie mialem na koniec pazdziernika,
    > ani na koniec listopada, ani na koniec grudnia takowego naliczenia nie
    > mam...
    > jeszcze nie reklamowalem, ale od razu ucieklem z cala kasa do lukasa

    I dlaczego wydaje mi się, że kłamiesz ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2004-01-20 17:19:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Damian" <...@...pl> wrote in message news:buiog2$6s2$1@news.onet.pl...

    > jeszcze nie reklamowalem, ale od razu ucieklem
    > z cala kasa do lukasa

    Moze to jest przyczyna ;).

    Maciej