  • 1. Data: 2004-01-19 22:47:28
    Temat: Sez@m ozył!
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Dalo sie przed chwilką zalogować :-)

    Nie wiem czy sie cieszyc czy plakac, ale kredyt mi zginął :-)

    --
    Pozdrawiam,
    ________________________________

  • 2. Data: 2004-01-19 22:56:14
    Temat: Re: Sez@m ozył!
    Od: "Paweł W" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WIT" < napisał w wiadomości > Dalo sie przed chwilką zalogować
    :-)

    > Nie wiem czy sie cieszyc czy plakac, ale kredyt mi zginął :-)

    Jak zginal i sie nie znajdzie to twoje szczescie.. jak sie znajdzie za 2
    lata + odsetki = twoj pech:]

    Sezam niby dziala.. ale wyciagi jeszcze martwe.

    pzdr.

  • 3. Data: 2004-01-19 22:58:04
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    > Dalo sie przed chwilką zalogować :-)
    >
    > Nie wiem czy sie cieszyc czy plakac, ale kredyt mi zginął :-)

    po tytulach postow i ich ilosci widze, ze ktos robi testy beta nowego systemu
    polska rzeczywistosc? :-(

    pozdrawiam
    Grzegorz

  • 4. Data: 2004-01-19 23:48:49
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Grzegorz wrote:

    > po tytulach postow i ich ilosci widze, ze ktos robi testy beta nowego systemu
    > polska rzeczywistosc? :-(
    >
    > pozdrawiam
    > Grzegorz

    pewnie PROKOM ich wdraza :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie