  • 1. Data: 2002-10-01 15:01:19
    Temat: mbank NRB=2, odrzucaja juz przelewy bez lk ?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Odrzulilo komus przelew do mbanku na numer rachunku bez liczby
    kontrolnej? Specjalnie wyslalem z BPHPBK na 24 cyfrowy nr i przelew
    przeszedl, mbank przyjal czy BPHPBK dodal LK ?

  • 2. Data: 2002-10-01 16:22:51
    Temat: Re: mbank NRB=2, odrzucaja juz przelewy bez lk ?
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Odrzulilo komus przelew do mbanku na numer rachunku bez liczby
    > kontrolnej? Specjalnie wyslalem z BPHPBK na 24 cyfrowy nr i przelew
    > przeszedl, mbank przyjal czy BPHPBK dodal LK ?

    Ja zapomniałem w VWbanku zmienić i dzisiaj przyszedł do mBnaku bez cyfr
    kontrolnych, ale z opóźnieniem

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-10-01 19:35:58
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

> [...]

    > kontrolnej? Specjalnie wyslalem z BPHPBK na 24 cyfrowy nr i przelew
    > przeszedl, mbank przyjal czy BPHPBK dodal LK ?

    Jakieś problemy są, bo odrzuciło przelew do mBanku pensji mojej żony.
    Najdziwniejsze jest to, że numer konta był podany w systemie NRB - pełne 26
    cyfr.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 4. Data: 2002-10-01 21:24:22
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Krzysztof K. Maj wrote:

    > Jakieś problemy są, bo odrzuciło przelew do mBanku pensji mojej żony.
    > Najdziwniejsze jest to, że numer konta był podany w systemie NRB -
    > pełne 26 cyfr.

    Tego sie obawialem. Dlatego zmienilem u pracodawcy numer konta stary mBanku
    na stary ... Lukasa. Pensja doszła ;)