  • 1. Data: 2002-10-01 14:27:56
    Temat: Lukas, bład logowania - czy tak powinno być ...
    Od: "ak" <a...@s...pl>

    aby od 5-godzin nie można było się zalogować, bo trwa aktualizacja danych !

    "Przepraszamy. System LUKAS e-Bank jest chwilowo niedostępny. Trwa
    aktualizacja danych. Proszę spróbować za kilkanaście minut"

  • 2. Data: 2002-10-01 14:30:58
    Temat: Re: Lukas, bład logowania - czy tak powinno być ...
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Coz za zgodnosc mysli i czasu pisania :)))
    Bylem o _kilkanascie_ sekund wczesniej !
    pzdr
    S.

  • 3. Data: 2002-10-01 14:34:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    a ja dzisiaj dostalem sliczna karte ;) i musialem zadzwonic po jej aktywacji
    za godzinke - bo wlasnie mieli aktualizacje danych.
    Konto ma dzialac jutro po 12 :)

  • 4. Data: 2002-10-01 14:56:00
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Dalej nic...

    Pewnie nie tylko Twoje, ale wszystkie beda dzialac jutro dopiero...
    Wskaznik zadowolenia drgnal - powedrowal do dolu... :(

    Zenada.....

    S.

  • 5. Data: 2002-10-01 15:38:51
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Pewnie nie tylko Twoje, ale wszystkie beda dzialac jutro dopiero...
    > Wskaznik zadowolenia drgnal - powedrowal do dolu... :(

    Juz (dopiero teraz) dziala.

    Waldek

  • 6. Data: 2002-10-01 15:54:01
    Od: "Jacek" <j...@j...net>