  • 11. Data: 2014-09-16 16:19:30
    Temat: Re: [mbank] 12 miesięcy to jednak nie 12 miesięcy
    Od: "Zenek" <z...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:lv9g0e$k2$2@node1.news.atman.pl...

    > "Zenek" lv8pjf$7n4$...@n...news.atman.pl

    > Pasuje jako 1 pln, czy 2 pln?
    > --
    > .`'.-. ._. .-.
    > .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    > `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    > o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Jako 2zł

    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 12. Data: 2014-09-16 16:23:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zenek" lv9gua$vrb$...@n...news.atman.pl

    > Jako 2zł

    Wózki realne są napędzane ;) monetami 1 pln i 5 pln. (ponoć 1 euro -- też)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-09-16 20:49:33
    Od: uars <u...@...pl>

    W dniu 2014-09-15 22:43, neoniusz pisze:
    > Ja juz przestalem ryzykowac i zostawilem sobie tylko jedna karte w mBąku
    > zeby nie ryzykowac, bo troche by trzepnela oplata.

    Ja też nie ryzykuję i nie zostawiłem sobie ani jednej karty w tym
    zajebistym banku.
    Transakcja bezgotówkowa to prezent dla banku, za który powinien się
    odwzajemnić moneybackiem. Nie chce nawet pisać o jakichś opłatach za
    kartę bo to rozbój w biały dzień!

    uars

  • 14. Data: 2014-09-16 22:15:09
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 16.09.2014 o 20:49, uars pisze:

> [...]
    > Transakcja bezgotówkowa to prezent dla banku, za który powinien się
    > odwzajemnić moneybackiem. Nie chce nawet pisać o jakichś opłatach za

    Hmmm, jak wolisz. Ja za zadna karte nie zaplacilem nigdy a od mBanku
    troche dostalem w poprzednich latach - tak jak zapewne wiekszosc grupy.
    Dla mnie ta karta jest po prostu wygodna, system w porownaniu z innymi
    bankami dziala naprawde onlajnowo, wszystko jest na biezaco. Nie jest to
    moj glowny bank, ale akurat karty stad uzywam jako glownej i nie widze z
    nia problemow, za moneybackiem nie placze ;) No i dzieki posiadaniu
    pieknej karty w zamierzchlych czasach nadal tkwie w grupie obslugiwanej
    przez "opiekunow klienta" co powoduje, ze kazdy kontakt z bankiem nie
    przyprawia mnie od dreszcze ("Czas oczekiwania na połączenie z Opiekunem
    trwa nie więcej niż 10 sekund"). Nie zebym tam dzwonil jakos
    intensywnie, ostatnio dzwonilem moze z rok temu, ale jak sie czasem
    czyta o historiach w stylu czekanie kilkanascie minut na polaczenie to
    lepiej miec niz nie miec.

  • 15. Data: 2014-09-17 08:54:48
    Od: W <w...@w...pl>

    neoniusz wystukał, co następuje:

    metalowego tokenu =,=

  • 16. Data: 2014-09-17 09:59:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości
> [...]

    Przy karcie kredytowej nie jest tak rozowo, bo to jednak kredyt. A
    prowizja od sklepow wlasnie spadla.

    >Hmmm, jak wolisz. Ja za zadna karte nie zaplacilem nigdy a od mBanku

    kryteria zwolnienia sa jednak dosc wygorowane.

    >Dla mnie ta karta jest po prostu wygodna, system w porownaniu z
    >innymi bankami dziala naprawde onlajnowo, wszystko jest na biezaco.

    No coz, widzialem wlasnie jak to wyglada w DB. Horror to malo
    powiedziane.
    Ale inne banki chyba nie sa rownie zle jak DB, wiec karta jak karta.
    I inne banki tez chca rozne oplaty.

    >Nie jest to moj glowny bank, ale akurat karty stad uzywam jako
    >glownej i nie widze z nia problemow, za moneybackiem nie placze ;)

    No wiesz, kwestia podejscia, 70zl rocznie to przeciez niewygorowana
    oplata :-)
    Tylko po co placic bankowi, skoro bank moze placic tobie :-)
    Po spadku prowizji moneyback sie chyba jednak skonczy.

> [...]
    >moze z rok temu, ale jak sie czasem czyta o historiach w stylu
    >czekanie kilkanascie minut na polaczenie to lepiej miec niz nie miec.

    A z tym glupia sprawa - telefonicznie owszem "prosze czekac".
    Ale jak klient uzyje nowoczesnej formy komunikacji i polaczy sie z
    ekspertem z komputera, to natychmiast.
    Dziwna polityka ...

    J.

  • 17. Data: 2014-09-17 18:09:19
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.09.2014 o 09:59, J.F. pisze:

    > kryteria zwolnienia sa jednak dosc wygorowane.

    120 transakcji w rok? Robie ponad 3x wiecej. Teraz jest inaczej dla tej
    karty, trzeba zrobic te 60k zl w rok, ale to nie moj problem, bo karta
    na starych warunkach.
    A kryteria nigdy nie sa wygorowane - jesli sa "wygorowane" to karte mam
    11 miesiecy i tyle, wyrobie sobie nastepna. Jestem za biedny zeby placic
    za uzywanie karty :D

> [...]
    > Tylko po co placic bankowi, skoro bank moze placic tobie :-)
    > Po spadku prowizji moneyback sie chyba jednak skonczy.

    Akurat moja jedyna mBankowa karta kosztuje obecnie 600zl/rok i nie dalem
    za nia nigdy ani grosza i tak jak mowilem - mam z niej wiecej pozytku
    niz straty (nie mowiac juz o ubezpieczeniach podroznych i bardzo dobrym
    przeliczniku miles&more, na ktorym jednak korzystam, bo sporo wyjezdzam).

    Z wisniami z bankow juz nie jest tak kolorowo, regulaminy pouszczelniane
    i jak sie juz wczesniej mialo konto to jest slabo w wiekszosci
    przypadkow - jak np. w citi z tabletem. A z "promocjami" w stylu getinu
    to nawet nie zamierzam zaczynac sie bawic. Juz sie kindli, tabletow i
    pieniedzy nadostawalo.

    Wiadomo, sa inne banku, ktore wciaz daja moneyback (cos wiecej niz
    BZWBK?), ale z czystego lenistwa po prostu mi sie nie chce zmieniac,
    szczegolnie jesli jest to po to zeby dostac 20 czy 40 zl/miesiac.
    Szczegolnie, ze ostatnio spedzam w kraju mniej czasu niz wiecej, ciagle
    mnie gdzie wysylaja.

  • 18. Data: 2014-09-17 20:25:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" lvcbn4$r6t$...@s...chmurka.net

    > [..] Jestem za biedny zeby placic za uzywanie karty :D

    Burżuj z Ciebie! Ja jestem za biedny aby używać
    karty, za używanie której mnie nie płaci bank. ;)
    (choćby w postaci odroczonej płatności)

    > pieniedzy nadostawalo.

    IMO pieniędzy nigdy dosyć.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-09-18 13:20:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup

    >120 transakcji w rok? Robie ponad 3x wiecej.

    No fakt, jakby tak z karty korzystac na codzien ... tylko ze ja po
    sklepach lazic nie lubie, a kart do przymusowego uzytku mam kilka :-)

    J.

  • 20. Data: 2014-09-18 18:06:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 541ac003$0$26851$6...@n...neostrada.pl

    > No fakt, jakby tak z karty korzystac na codzien ... tylko ze ja po sklepach lazic
    nie lubie, a kart do przymusowego uzytku mam
    > kilka :-)

    Ciekawe jakie -- ja już mam niedobitki... Chyba ING,
    BZBWKKB moja i BZWBKKB matki -- z wiadomym problemem.

    Wiśnie i o orzechy kończą się, odsetki spadają,
    dochody więdną -- głodem mnie chcą wziąć źli ludzie?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'