  • 1. Data: 2014-09-15 10:57:54
    Temat: Dodatkowe konto internetowe
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witajcie!
    Gdzie najlepiej założyć dodatkowe konto? Warunek jest taki, żeby było
    bezpłatne i przelew w miarę tani. Żadnych kart, itp itd. Do płacenia na
    Allegro ma służyć głownie.

  • 2. Data: 2014-09-15 12:36:56
    Temat: Re: Dodatkowe konto internetowe
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie!
    > Gdzie najlepiej założyć dodatkowe konto? Warunek jest taki, żeby było
    > bezpłatne i przelew w miarę tani. Żadnych kart, itp itd. Do płacenia na
    > Allegro ma służyć głownie.

    Za mało danych, aby spośród kont za 0 z przelewem za 0 wskazać "gdzie
    najlepiej".
    Ja na przykład nie lubię zakładać kont przez kuriera (nie dość, że zawsze
    przyjedzie o złej porze to jeszcze jak tu spokojnie przeczytać to co się
    podpisuje) więc wybrałbym według banku posiadającego oddział w pobliżu, albo
    pozwalającego otworzyć konto przelewem, ale preferencje bywają różne.
    P.G.
    P.S.
    Ile razy w ciągu powiedzmy 5 lat udało się Wam zapłacić za krajowy przelew
    internetowy ? Mi raz 3 lata temu - 50gr z przymusowego konta w BZWBK.

  • 3. Data: 2014-09-16 00:12:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.09.2014 o 12:36, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za mało danych, aby spośród kont za 0 z przelewem za 0 wskazać "gdzie
    > najlepiej".

    A jakie w ogóle są?

  • 4. Data: 2014-09-16 02:16:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Smok Eustachy" 5416aa17$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > Gdzie najlepiej założyć dodatkowe konto? Warunek jest taki, żeby było

    Chyba:

    -- Inteligo coś płaci za założenie
    -- Meritum płaci 70 pln

    https://przejdzdomeritum.pl/P11550
    jeśli z tego skorzystasz, możemy podzielić się zyskiem
    -- dawny AliorSync coś (50 pln?) płaci za założenie

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-09-30 01:59:23
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.09.2014 o 12:36, Piotr Gałka pisze:
    >/../
    > Za mało danych, aby spośród kont za 0 z przelewem za 0 wskazać "gdzie
    > najlepiej".

    A Millenium? trzeba wpłacać co miesiąc?

  • 6. Data: 2014-09-30 09:57:26
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > A Millenium? trzeba wpłacać co miesiąc?

    Nie mam pojęcia. Na stronie tego nie napisali?
    Ja wiem o bezpłatnych kontach z przelewem za 0 w Meritum, T-Mobile (dawniej
    Alior Sync), mBank, ale zapewne wiele innych banków ma w ofercie konto
    spełniające Twoje warunki.
    O tym, że konieczność co miesięcznych wpłat jest dla Ciebie istotna do tej
    pory nie pisałeś. Jak przelew za 0 to konieczność przelania w te i z
    powrotem raz w miesiącu nie musi być czynnikiem dyskwalifikującym.
    P.G.

  • 7. Data: 2014-09-30 11:28:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 września 2014 10:57:54 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy
    napisał:
    > Gdzie najlepiej założyć dodatkowe konto? Warunek jest taki, żeby było
    > bezpłatne i przelew w miarę tani. Żadnych kart, itp itd. Do płacenia na
    > Allegro ma służyć głownie.

    Ja od już chyba kilkunastu lat do tych celów używam mBanku.
    Jak dotąd żadnych problemów ani opłat.

  • 8. Data: 2014-10-17 01:16:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Smok Eustachy" 5429f25b$0$12622$6...@n...neostrada.pl

    > A Millenium? trzeba wpłacać co miesiąc?

    ŁanTałzen. I wydać coś debetówką. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-10-17 10:21:43
    Od: Piotr <b...@g...ru>

    W dniu 2014-09-15 10:57, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie!
    > Gdzie najlepiej założyć dodatkowe konto? Warunek jest taki, żeby było
    > bezpłatne i przelew w miarę tani. Żadnych kart, itp itd.

    Np:
    - Meritum bez karty
    - T-Mobile (dawny Sync) - karta bezwarunkowo darmowa, więc ganz egal czy
    ją weźmiesz czy nie
    - SmartBank bez karty

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-10-17 11:52:15
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    napisał:
    > Witajcie!
    >
    > Gdzie najlepiej założyć dodatkowe konto? Warunek jest taki, żeby było
    >
    > bezpłatne i przelew w miarę tani. Żadnych kart, itp itd. Do płacenia na
    >
    > Allegro ma służyć głownie.

    to jak już odświeżamy temat to tu jest dobre zestawienie:
    http://livesmarter.pl/darmowe-konto-bankowe-dla-stud
    enta/