  • 1. Data: 2014-09-15 20:02:01
    Temat: co zamiast ekonta w mbanku?
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    mbank już się sam pogrzebał.
    W październiku wyłączą stary, przyjazny wygląd.
    Czytałem, że meritum wydaje się najbardziej rozsądną zmianą?
    Jest tu ktoś kto ma konto w meritum banku i może coś z praktyki napisać?
    Zależy mi po prostu na banku gdzie nie będą wymagać abym kartą musiał
    nakręcić miesięcznie kwotę X aby nie było opłat za kartę - a kartę
    oczywiście chcę mieć.
    Żeby nie było wymogu comiesięcznego wpływu na konto (np z wypłaty).
    I jak najprostszy, surowy interfejs stojący jak najdalej od wyglądów
    gównopejspubokowopodobobnych.

  • 2. Data: 2014-09-15 21:58:54
    Temat: Re: co zamiast ekonta w mbanku?
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-09-15 20:02, PL pisze:
    > Jest tu ktoś kto ma konto w meritum banku i może coś z praktyki napisać?

    Meritum to jeden wielki ajax który czasem dziwnie się zachowuje. Np.
    formatka przelewu własnego: zaczynam od tytułu płatności, wpisuję kwotę
    i w tym momencie tytuł resetuje się do wartości domyślnej... it's not a
    bug it's a feature ;) miałem wypełniać pola po kolei.. a nie od środka!
    Robienie u nich przelewów to dla mnie zawsze traumatyczne przeżycie...
    ale robię to rzadko więc można przeżyć ;)

  • 3. Data: 2014-09-15 23:03:59
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    b.com...
> [...]
    > Żeby nie było wymogu comiesięcznego wpływu na konto (np z wypłaty).
    > I jak najprostszy, surowy interfejs stojący jak najdalej od wyglądów
    Wg TOiP T-mobile (dawniej Alior Sync) wydaje się być lepszym od Meritum. Obu
    używam sporadycznie. Jestem przyzwyczajony do mbankowej listy odbiorców
    zdefiniowanych i w innych bankach wykonanie zwykłego przelewu jest dla mnie
    jakieś takie nie od tej strony. Np. Meritum chyba najbardziej podpasuje
    komuś pamiętającemu skrócone nazwy odbiorców, bo wejście w listę to niewiele
    widać - nie wiem czemu nie można każdego odbiorcy zapisać w jednej linijce
    aby dało się rzutem oka ogarnąć sporą ich liczbę. W T-mobile to jakoś nie za
    do końca wiem jak mi się udaje wykonywać przelewy, ale kilka już mi się
    udało.
    Jak mnie zmuszą do nowego mbanku (jeszcze nigdy nie zajrzałem) i będę miał
    podobne problemy to będzie jasne, że skoro nie można wybrać dobra, to trzeba
    będzie wybrać mniejsze zło.
    P.G.

  • 4. Data: 2014-09-16 01:37:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 15 Sep 2014 20:02:01 +0200, "PL" <p...@p...pl> wrote:
    > W październiku wyłączą stary, przyjazny wygląd.

    Komu? Tobie?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2014-09-16 02:02:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PL" 54172997$0$53601$b1db1813$a...@n...astraweb.com

    > Jest tu ktoś kto ma konto w meritum banku i może coś z praktyki napisać?

    Ja mam.

    > Zależy mi po prostu na banku gdzie nie będą wymagać abym kartą musiał nakręcić
    miesięcznie kwotę X aby nie było opłat za kartę

    Ale karty nie mam.

    > - a kartę oczywiście chcę mieć.

    Jeśli założysz tam konto z mego polecenia -- dostanę
    za to 70 pln, którymi podzielę się z Tobą.

    https://przejdzdomeritum.pl/P11550

    > Żeby nie było wymogu comiesięcznego wpływu na konto

    Nie ma.

    > (np z wypłaty). I jak najprostszy, surowy interfejs

    Też nie ma. ;)

    > stojący jak najdalej od wyglądów gównopejspubokowopodobobnych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-09-16 02:04:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" lv7gdb$idf$...@d...me

    > Meritum to jeden wielki ajax który czasem dziwnie się zachowuje.

    Nieprawda!!! On czasem (raczej rzadko) zachowuje się niedziwnie. ;)

    > Robienie u nich przelewów to dla mnie zawsze traumatyczne
    > przeżycie... ale robię to rzadko więc można przeżyć ;)

    Raczej z trudem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-09-16 02:06:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" lv7k7k$opn$...@s...chmurka.net

    > Jak mnie zmuszą do nowego mbanku (jeszcze nigdy nie zajrzałem)

    Ja zajrzałem 3 razy -- 2 razy (skutecznie) parowałem aplikację
    Androidową i 1 raz próbowałem (bezskutecznie) zlecić przelew.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-09-16 17:49:15
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-09-16 01:37, Marek pisze:

    > Komu? Tobie?

    Pewnie indywidualnie, bo wyłączają sukcesywnie... kilka tygodni temu
    dostałem wiadomość, że wyłączą mi dostęp między 16. a 23. września i
    dziś dostałem smsa z informacją, że wyłączyli.

  • 9. Data: 2014-09-16 18:26:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Sep 2014 17:49:15 +0200, osa <w...@p...fm> wrote:
    > dostałem wiadomość, że wyłączą mi dostęp między 16. a 23. września
    > dziś dostałem smsa z informacją, że wyłączyli.

    Heh żeby tak inne rzeczy robili w pierwszym dniu regulaminowego
    terminu...

    --
    Marek

  • 10. Data: 2014-09-16 18:37:58
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-09-16 18:26, Marek pisze:
    > Heh żeby tak inne rzeczy robili w pierwszym dniu regulaminowego terminu...

    I żeby w ogóle stosowali się do zapisów swoich regulaminów i TOiP...

    Pomarzyć zawsze można ;)