  • 1. Data: 2014-09-15 12:13:38
    Temat: nowa oferta poczty polskiej
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    podobno od dziś jakieś rewolucyjne zmiany w cenniku poczty polskiej,
    Ktoś coś słyszał? chodzi o ile dobrze wyczaiłem, o 10gr za szybki
    przelew na konto... Ktoś coś wie?

  • 2. Data: 2014-09-16 02:08:49
    Temat: Re: nowa oferta poczty polskiej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "platformowe głupki" lv6e4l$mhk$...@n...news.atman.pl

    > podobno od dziś jakieś rewolucyjne zmiany w cenniku poczty polskiej, Ktoś coś
    słyszał? chodzi o ile dobrze wyczaiłem, o 10gr za
    > szybki przelew na konto... Ktoś coś wie?

    Radzę zachowanie zdrowego dystansu do Pocztówki,
    gdyż rozwód jest kosztowny -- trzeba słać poleconym.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-09-16 09:51:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.09.2014 12:13, platformowe głupki pisze:
    > podobno od dziś jakieś rewolucyjne zmiany w cenniku poczty polskiej,
    > Ktoś coś słyszał? chodzi o ile dobrze wyczaiłem, o 10gr za szybki
    > przelew na konto... Ktoś coś wie?

    Od Poczty Polskiej i jej usług bankowych trzymaj się z daleka - to
    wyjątkowi naciągacze posuwający się nawet do podmiany zamawianego
    produktu bankowego w podesłanej umowie.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 4. Data: 2014-09-16 15:16:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > podobno od dziś jakieś rewolucyjne zmiany w cenniku poczty polskiej,
    > Ktoś coś słyszał? chodzi o ile dobrze wyczaiłem, o 10gr za szybki
    > przelew na konto... Ktoś coś wie?

    a masz nowy cennik?

    ps
    i nie mylimy Poczty Polskiej z Bankiem Pocztowym, bo to nie jest to samo...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-09-16 15:39:46
    Od: Raff <r...@f...it>

    > a masz nowy cennik?
    >
    > ps
    > i nie mylimy Poczty Polskiej z Bankiem Pocztowym, bo to nie jest to samo...

    http://www.poczta-polska.pl/finanse/transfery/transf
    er-ekspres/#tab2