  • 1. Data: 2014-09-15 11:17:28
    Temat: czy konto getinup??
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    witajcie

    ...moze byc prowadzone jako wspolne? pozdrawiam i dziekuje

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-09-15 20:59:48
    Temat: Re: czy konto getinup??
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ...moze byc prowadzone jako wspolne? pozdrawiam i dziekuje

    nie, GNB nie ma w ofercie wspólnych kont

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-09-15 22:49:29
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-09-15 20:59, RobertS pisze:

    > nie, GNB nie ma w ofercie wspólnych kont

    W TOiP jest opłata za uwspólnienie rachunku... więc chyba jednak mają w
    ofercie wspólne konta...

    https://www.getinbank.pl/files/documents/Oplaty-i-pr
    owizje---Konto-Getin-UP1504.pdf

  • 4. Data: 2014-09-15 23:31:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W TOiP jest opłata za uwspólnienie rachunku... więc chyba jednak mają w
    > ofercie wspólne konta...
    >
    > https://www.getinbank.pl/files/documents/Oplaty-i-pr
    owizje---Konto-Getin-UP1504.pdf

    to spróbuj tam takie założyć lub przenieść do GNB konto wspólne, nie da
    się i już..próbowałem

    oczywiście zapytać mogę, może się coś zmieniło

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-09-15 23:47:41
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-09-15 23:31, RobertS pisze:
    > to spróbuj tam takie założyć lub przenieść do GNB konto wspólne, nie da
    > się i już..próbowałem

    Ale ja byłem grzeczny, dlaczego chcesz mnie karać kontem w GNB ;)

    > oczywiście zapytać mogę, może się coś zmieniło

    To może oni bardzo chcą mieć takie coś, tylko system nie pozawala :) to
    moje ulubione tłumaczenie bankierów jak chce się od nich coś, co mają w
    regulaminach a nie potrafią zrobić ;) A zasada 'teoria swoje, praktyka
    swoje' pasuje do większości banków.

  • 6. Data: 2014-09-16 10:55:42
    Od: Raff <r...@f...it>

    Posiadanie konta osobistego w Getinbanku to oznaka niezwykłej odwagi i wiary w
    możliwości systemu komputerowego tego "banku". ;>

  • 7. Data: 2014-09-16 11:54:04
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    Raff <r...@f...it> wrote in news:lv8tuk$fks$1@wieslauf.sub.de:

    > Posiadanie konta osobistego w Getinbanku to oznaka niezwyklej odwagi i
    > wiary w mozliwości systemu komputerowego tego "banku". ;>

    Poprosze o wiecej, jako ze nad posiadaniem sie zastanawiam :)

    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 8. Data: 2014-09-16 12:31:15
    Od: Raff <r...@f...it>

    > Poprosze o wiecej, jako ze nad posiadaniem sie zastanawiam :)

    Niekompetencja doradców w oddziałach, jak i na infolinii wręcz onieśmiela. Frazy
    typu "nie da się" albo "system tego nie przewiduje" są na porządku dziennym. Jak
    dostęp do konta zniknie nagle w ciągu dnia i karty przestają działać, to
    infolinia twierdzi, że to nieprawda, bo w systemie nie ma takiej informacji.
    Interfejs internetowy jest skonstruowany jak dla osób, które tylko potrafią
    czytać komiksy. System mBanku to wręcz wielotomowe wydanie encyklopedii przy
    tym. A ergonomia tego "systemu" bardziej pasuje o obsługi czołgu sprzed II wojny
    światowej.