    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mbank] 12 miesięcy to jednak nie 12 miesięcy
    Date: Tue, 16 Sep 2014 22:15:09 +0200

    W dniu 16.09.2014 o 20:49, uars pisze:

    > Ja też nie ryzykuję i nie zostawiłem sobie ani jednej karty w tym
    > zajebistym banku.
    > Transakcja bezgotówkowa to prezent dla banku, za który powinien się
    > odwzajemnić moneybackiem. Nie chce nawet pisać o jakichś opłatach za
    > kartę bo to rozbój w biały dzień!

    Hmmm, jak wolisz. Ja za zadna karte nie zaplacilem nigdy a od mBanku
    troche dostalem w poprzednich latach - tak jak zapewne wiekszosc grupy.
    Dla mnie ta karta jest po prostu wygodna, system w porownaniu z innymi
    bankami dziala naprawde onlajnowo, wszystko jest na biezaco. Nie jest to
    moj glowny bank, ale akurat karty stad uzywam jako glownej i nie widze z
    nia problemow, za moneybackiem nie placze ;) No i dzieki posiadaniu
    pieknej karty w zamierzchlych czasach nadal tkwie w grupie obslugiwanej
    przez "opiekunow klienta" co powoduje, ze kazdy kontakt z bankiem nie
    przyprawia mnie od dreszcze ("Czas oczekiwania na połączenie z Opiekunem
    trwa nie więcej niż 10 sekund"). Nie zebym tam dzwonil jakos
    intensywnie, ostatnio dzwonilem moze z rok temu, ale jak sie czasem
    czyta o historiach w stylu czekanie kilkanascie minut na polaczenie to
    lepiej miec niz nie miec.