  • 21. Data: 2009-04-21 10:46:05
    Temat: Re: mbank
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ffiona" news:gsk7dc$4dc$1@news.onet.pl

    > Często to się zdarzało?

    Dwa, trzy razy. To już nie chodzi o samą ilość wpadek, ale o to jak mBank
    traktuje klienta w takich sytuacjach.
    Dodam, że sam problemów z wpłatomatami nie miałem ale kilku znajomym
    zdarzyło się "nakarmić" wpłatomat i... też mieli drogę przez mękę aby
    odzyskać pieniądze, które były ich własnością.

    > Wcześniej napisałeś: "Dobry wybór jeżeli:
    > 1. Będzie ono służyło do przyjmowania wypłaty na konto
    > 2. Płatności kartą w internecie/w punktach naziemnych
    > 3. Płacenia rachunków/robienie przelewów"

    Bo do tego się idealnie nadaje.
    Ja zmieniłem/porzuciłem konto w mBanku z kilku powodów (o kilku napisałem
    wyżej) i przeniosłem się do konkurencji. Po prostu nie lubię jak robi się ze
    mnie debila i wmania, że to co jest białe tak naprawdę jest czarne.
    Zwyczajnie w świecie niekompetencja, arogancja i olewający stosunek do
    reklamacji, wniosków itp. sprawił, że czara goryczy się przelała.

    > Sama już nie wiem. Ja mam konto osobiste w PekaoSA. Tam, nie dość, że
    płacę
    > 8,50 zł. za prowadzenie konta, to jeszcze 1 zł. za każdy przelew.

    W takim przypadku nie ma się co zastanawiać tylko zakładać konto w mBanku.
    To, że ja miałem z nimi przejścia nie oznacza, że ty będziesz je miała. Tak
    jak napisałem w jednym z poprzednim postów:
    1. Płacenie kartą w sieci/sklepach
    2. Robienie przelewów
    3. itp.

    Do tego mBank nadaje się idealnie. Jeżeli jednak chcesz bardziej "szaleć" i
    np. dokonywać wpłato gotówkowych w ich wpłatomatach, potem czekać aż mędrcy
    rozpatrzą łaskawie twoją reklamacje i oddadzą twoje pieniądze to lepiej
    sobie odpuścić i poszukać jakiejś alternatywy:

    1. Eurobank
    2. Getinbank
    3. Alior (z tym, że tutaj płacisz 3 zł za kartę i masz darmowe wypłaty ze
    wszystkich bankomatów).

    Pozdrawiam.

  • 22. Data: 2009-04-21 10:47:16
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Maverick" news:gsk7v8$253$2@inews.gazeta.pl

    > Zobacz konto online w Eurobanku - obecnie chyba najlepsze uniwersalne
    > konto. A mBank mozesz zalozyc i testowac - nic raczej nie stracisz.

    Przy założeniu, że będzie szerokim łukiem omijać wpłatomaty mBanku ;)

  • 23. Data: 2009-04-21 10:57:01
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > 3. Alior (z tym, że tutaj płacisz 3 zł za kartę i masz darmowe wypłaty ze
    > wszystkich bankomatów).

    Nordea przy co miesięcznych wpływach powyżej 1500 pobiera 1,50 zł za kartę i
    też masz darmowe bankomaty. Ktoś na grupie pisał, że od maja mają mieć
    darmowe przelewy.

  • 24. Data: 2009-04-21 11:04:33
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Kamikazee" news:gsk8q1$5tu$1@inews.gazeta.pl

    > Nordea przy co miesięcznych wpływach powyżej 1500 pobiera 1,50 zł za kartę
    > też masz darmowe bankomaty. Ktoś na grupie pisał, że od maja mają mieć
    > darmowe przelewy.

    Jeżeli autorka tematu spełnia ww. wymagania (tj. miesięczny wpływ na konto
    powyżej 1500 zł) i w swoim mieście ma oddział to oferta Nordei jest całkiem
    interesująca.

    Powstaje jesze jedna kwestia. Mianowicie jak w Nordei jest rozwiązana sprawa
    wpłat gotówkowych. Wiem, że mają wpłatomaty. Czy można dodatkowo wpłacić
    gotówkę w kasie, czy też za taką operację każą sobie płacić?

    Pozdrawiam.

  • 25. Data: 2009-04-21 11:08:27
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 12:42:48 +0200, Maverick napisał(a):

    > Zobacz konto online w Eurobanku - obecnie chyba najlepsze uniwersalne
    > konto.

    Jak lubię Eurobank to niestety ciężko nazwać go uniwersalnym kontem. Brak
    poleceń zapłaty, kont walutowych itp. I dodatkowo mało bankomatów, ja
    akurat mam w miarę blisko ale już parę razy zdarzyło mi się zapłacić
    złotówkę za wyjęcie kasy (no dobra, większość to z lenistwa ;)). Za to do
    wypłat za granicą zdecydowanie lepsze niż mbank (o ile wybiera się więcej
    niż 10-20 euro - kursy mbanku przy teoretycznie darmowych wypłatach są
    mocno niekorzystne).

    --
    Kojer

  • 26. Data: 2009-04-21 11:15:14
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Powstaje jesze jedna kwestia. Mianowicie jak w Nordei jest rozwiązana sprawa
    > wpłat gotówkowych. Wiem, że mają wpłatomaty. Czy można dodatkowo wpłacić
    > gotówkę w kasie, czy też za taką operację każą sobie płacić?

    wpłata na rachunek prowadzony w Banku bez opłat
    Trzeba się udać do oddziału, który przyjmuje wpłaty bądź skorzystać z
    wpłatomatu.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 27. Data: 2009-04-21 11:21:32
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Robert Kois wrote:

    > Jak lubię Eurobank to niestety ciężko nazwać go uniwersalnym kontem. Brak
    > poleceń zapłaty, kont walutowych itp.

    Z tym racja - chodzilo mi jednak o konto do placenia karta, oszczedzania
    oraz przelewow.

    > I dodatkowo mało bankomatów,

    W Warszawie w kazdej Galerii, u mnie w rodzinnym miescie tez jest
    placowka. Poza tym od tego sa wyplaty z obcych za 1 pln - zeby za
    bardzo nie plakac.

    > ja akurat mam w miarę blisko ale już parę razy zdarzyło mi się zapłacić
    > złotówkę za wyjęcie kasy

    A np w mBanku juz 5pln za to by bylo.

    > Za to do
    > wypłat za granicą zdecydowanie lepsze niż mbank (o ile wybiera się więcej
    > niż 10-20 euro - kursy mbanku przy teoretycznie darmowych wypłatach są
    > mocno niekorzystne).

    Popieram, testowane na euro w DE i rupiach (przeliczanie na dolary, euro
    i czyste rupie w Indiach)
    --
    Regards,
    Maverick

  • 28. Data: 2009-04-21 11:22:52
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maverick"

    > Zobacz konto online w Eurobanku - obecnie chyba najlepsze uniwersalne
    > konto. A mBank mozesz zalozyc i testowac - nic raczej nie stracisz.

    Ale tam (w Eurobanku) są te jakieś tokeny. Chyba bardzo to utrudnia
    korzystanie z konta. No przynajmniej blondynce:)
    Pozdr.
    A.

  • 29. Data: 2009-04-21 11:33:31
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 13:21:32 +0200, Maverick napisał(a):

    > W Warszawie w kazdej Galerii, u mnie w rodzinnym miescie tez jest
    > placowka. Poza tym od tego sa wyplaty z obcych za 1 pln - zeby za
    > bardzo nie plakac.

    Dziewięć bankomatów na Wrocław to troszkę mało. Szczególnie, że większość
    jest po godzinach pracy galerii/oddziału niedostępna. Ja nie narzekam bo
    mam w okolicy a i złotówkę od czasu do czasu mogę odżałować, ale dla
    niektórych to może być ważne więc ostrzegam.

    --
    Kojer

  • 30. Data: 2009-04-21 12:06:17
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ffiona" news:gskaeh$e1r$1@news.onet.pl

    > Ale tam (w Eurobanku) są te jakieś tokeny. Chyba bardzo to utrudnia
    > korzystanie z konta. No przynajmniej blondynce:)
    > Pozdr.

    Eeee chyba za nisko się cenisz ffiona :) Panie/Panowie w oddziale napewno
    chętnie pomogą w razie jakiś problemów.