  • 1. Data: 2009-04-21 10:05:38
    Temat: Koniec lokaty w OF - lokata trwa :)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Szanowne grono POMOCY!
    Niech ktoś wyjaśni prostemu człowiekowi jak OF sobie liczy termin
    zakończenia lokaty.
    Dzisiaj wg. informacji kończy się jedna z wielu lokat założonych w OF,
    jednak cały czas ona trwa (jest aktywna). A więc czy taka sytuacja jest
    normalna? Jak wyglądało u was rozliczenie lokaty & przelanie środków na
    wskazane konto?

  • 2. Data: 2009-04-21 10:38:57
    Temat: Re: Koniec lokaty w OF - lokata trwa :)
    Od: rhao <r...@p...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > jednak cały czas ona trwa (jest aktywna). A więc czy taka sytuacja jest
    > normalna? Jak wyglądało u was rozliczenie lokaty & przelanie środków na

    Moja lokata konczy sie w czerwcu moge sie wiec jedynie domyslac ze jesli
    data zapadalnosci jest na dzisiaj to przestanie ona byc aktywna jutro a
    dzis na ostatniej sesji pojdzie przelew.

  • 3. Data: 2009-04-21 10:48:38
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "rhao" news:gsk7p3$4r8$1@news.onet.pl

    > Moja lokata konczy sie w czerwcu moge sie wiec jedynie domyslac ze jesli
    > data zapadalnosci jest na dzisiaj to przestanie ona byc aktywna jutro a
    > dzis na ostatniej sesji pojdzie przelew.

    Powstaje teraz pytanie:
    1. Kiedy Noble ma ostatnią sesję wychodzącą?
    2. Rozumieć zatem należy to tak, że pieniądze dopiero jutro znajdą się na
    rachunku?

    No nic. Cierpliwie czekam. Jak sprawa dojdzie do finiszu napiszę co i jak.

  • 4. Data: 2009-04-21 10:55:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

> [...]

    > data zapadalnosci jest na dzisiaj to przestanie ona byc aktywna jutro a
    > dzis na ostatniej sesji pojdzie przelew.

    Sprawa wyjaśniona. Pieniądze są już na koncie :) Lokatka jeszcze wisi w
    systemie jako aktywna. Z ciekawości zadzwoniłem na infolinii OF zapytać się
    czym jest podyktowany obecny stan.
    Miła Pani udzieliła informacji, że kiedy będą aktualizować system (na pewno
    będzie to jeszcze dziś) lokata, która dzisiaj się skończyła przestanie być
    widoczna jako aktywna i znajdzie się w sekcji zakończonych.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-04-21 11:57:21
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    OF to open finance? Można im wierzyć?
    Pozdr.
    A.

  • 6. Data: 2009-04-21 12:08:56
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ffiona" news:gskcf8$k6v$1@news.onet.pl

    > OF to open finance? Można im wierzyć?

    Lokaty zakładane za pośrednictwem strony https://lokaty.open.pl/ są
    zakładane tak naprawdę w Noble Banku. Czy można im wierzyć? Zaufało im wielu
    (ja też he he he) i póki co jestem zadowolony - wszystko gra i buczy jak w
    szwajcarskim zegarku. A po za tym ktoś na tej grupie napisał, że w Polsce
    żaden bank nie upadnie (i oby tak było). Po za tym można wierzyć wszystkim
    bankom do kwoty 50 tysięcy euro zdeponowanej na lokatach itp. :)

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2009-04-21 12:33:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    moje lokaty również się dzisiaj kończyły i już mam kasę na rachunku w
    mBanku...

    tak się zastanawiam czy do innych klientów również dzwonili z ofertą
    lokaty 3 m-ce na 6,5%? ponoś standardowo jest 6...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-04-21 13:28:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:gskee5$7si$1@opal.icpnet.pl

    > tak się zastanawiam czy do innych klientów również dzwonili z ofertą
    > lokaty 3 m-ce na 6,5%? ponoś standardowo jest 6...

    Tak. Standardowo dla klientów, którym kończą się u nich depozyty dają 0.5%
    więcej do standardowej oferty, która obowiązuje w dniu zakończenia lokaty.