  • 1. Data: 2008-02-03 07:36:00
    Temat: maney.pl - przeliczanie dolarów na euro
    Od: pwk <p...@w...pl>

    Zależało mi na karcie bezpiecznej do zakupów online.
    Po podpowiedziach forumowiczów wybrałem Maney.pl prepejdową.
    Tam jest jednak jakaś opłata za kowersję dolarów na euro.
    Chcę zrobić zakupy w Stanach.
    Jak to w tym wypadku właściwie wygląda? Wydawało mi się, że dolar jest
    przeliczany przez Visę. Chyba źle mi się zdawało :(
    Po co jest jakaś konwersja dolara na euro? Żeby bank zarobił?
    Aby to ominąć czy nie lepiej skorzystać z Pay Pal? Ale polska strona jest
    pokrętna. Czy tam też jest jakiś koszt za konwersję waluty dla
    kupujących? Czy to tylko dla przyjmujących pieniądze?..
    Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2008-02-03 09:04:02
    Temat: Re: maney.pl - przeliczanie dolarów na euro
    Od: "max" <b...@a...pl>

    bezpieczna karte do platnosci w necie za 0zl najlepszymi i bezposrednimi
    przelicznikami
    walutowymi masz w polbanku

  • 3. Data: 2008-02-03 09:30:35
    Od: pwk <p...@w...pl>

    max pisze:
    > bezpieczna karte do platnosci w necie za 0zl najlepszymi i bezposrednimi
    > przelicznikami
    > walutowymi masz w polbanku

    ło jezu, ale ja juz mam Maney.pl :(

  • 4. Data: 2008-02-03 09:37:35
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > ło jezu, ale ja juz mam Maney.pl :(

    wiekszosc kart w PL jest rozliczana w euro a dopiero dalej na inna walute
    dodatkowo czesto dowalaja jeszcze pare% za taka operacje

  • 5. Data: 2008-02-04 18:30:06
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 03 Feb 2008 08:36:00 +0100, pwk napisał(a):

    > Zależało mi na karcie bezpiecznej do zakupów online.

    Chyba money.pl?
    To jest karta z BZWBK a u nich jeżeli kupuje w walucie innej niż euro to
    do przeliczenia dorzucają sobie bodajże 3% (o ile mnie pamięć nie myli).
    Jeżeli masz możliwość płacić przez payapl to wybierz tę opcję, bo
    ostatnio przeliczniki są u nich bardzo dobre (lepsze niż mBank) -
    szczególnie dla dolarów.
    Jeżeli chcesz mieć kartę do płacenia w internecie z dobrymi
    przelicznikami to załóż sobie konto w Polbanku - tam rozliczają
    bezpośrednio z danej waluty na PLN.

    Xenocide