  • 1. Data: 2008-02-02 19:34:02
    Temat: Przeniesienie KK do mBank a zamknięcie poprzedniej karty
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Zdecydowałam się na przeniesienie KK z ING do mBanku.
    Wczoraj podpisałam umowę z mBankiem i zobowiązanie do zamknięcia poprzedniej
    karty.
    Czy mBank będzie żądał przedstawienia potwierdzenia zamknięcia KK ING,
    ewentualnie w inny sposób weryfikował czy poprzednia karta została
    zamknięta?

  • 2. Data: 2008-02-02 20:37:40
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Kasia <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy mBank będzie żądał przedstawienia potwierdzenia zamknięcia KK ING,
    > ewentualnie w inny sposób weryfikował czy poprzednia karta została

    Sprawdz na forum mBanku - duzo pisza o przenoszeniu KK.

  • 3. Data: 2008-02-02 21:05:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kasia napisał(a):
    > Zdecydowałam się na przeniesienie KK z ING do mBanku.
    > Wczoraj podpisałam umowę z mBankiem i zobowiązanie do zamknięcia poprzedniej
    > karty.

    Jak ja przenosilem karte do mBanku to nie podpisywalem "zobowiazania"
    tylko wypowiedzenie, ktore bank sam przeslal do banku.

    --
    Mithos