  • 1. Data: 2008-02-02 17:59:08
    Temat: jak dlugo banki przechowuja wyciagi?
    Od: "quorek" <q...@m...com>

    Witam. Prosze o informacje jak dlugo banki maja obowiazek przechowywac
    wyciagi? Czy mozna sie cofnac do informacji o wplywach z przed 10-15 lat?

    F.

  • 2. Data: 2008-02-03 05:47:39
    Temat: Re: jak dlugo banki przechowuja wyciagi?
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    Chyba tylko 5 lat.

    --
    "Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
    wygląd lichy i durnowaty tak,

    Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

  • 3. Data: 2008-02-03 07:38:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2008 06:47:39 +0100,
    osoba podpisana: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>
    napisała:
    > Chyba tylko 5 lat.

    Do 5 lat mają _obowiązek_ a przechowywać moga ile chcą. Najlepiej niech
    autor wątku spyta się w swoim banku.

    KJ

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 4. Data: 2008-02-03 09:45:53
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Kamil Jońca pisze:

    > Do 5 lat mają _obowiązek_ a przechowywać moga ile chcą.

    a to sie przypadkiem niedawno nie zmienilo, i teraz jest
    obowiazek do 6 lat?

    Sierp

  • 5. Data: 2008-02-03 09:52:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Feb 2008 10:45:53 +0100,
    osoba podpisana: Sierp <s...@n...net>
    napisała:

    > a to sie przypadkiem niedawno nie zmienilo, i teraz jest
    > obowiazek do 6 lat?

    Być może. Chodziło mi bardziej o stwierdzenie że "tylko X lat"

    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 6. Data: 2008-02-03 13:44:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2008 06:47:39 +0100, Szymuś napisał(a):
    > Chyba tylko 5 lat.

    Co jest dosyć "zabawne", biorąc pod uwagę że główny złodziej - ZUS - może
    się upomnieć o haracz do 10 lat wstecz :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 7. Data: 2008-02-03 18:05:03
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    > Co jest dosyć "zabawne", biorąc pod uwagę że główny złodziej - ZUS - może
    > się upomnieć o haracz do 10 lat wstecz :(

    Dlatego zapobiegliwy obywatel kwity swoich płatności do US i ZUS przechowuje
    50 lat.