  • 31. Data: 2012-11-21 09:26:20
    Temat: Re: mPay wprowadza miesięczną opłatę
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 listopada 2012 21:55:55 UTC+1 użytkownik osa napisał:
    > Dobrze wiedzieć, żeby z tym bankiem nie wchodzić w jakąś głębszą relację

    To prawda, z Eurobankiem trzeba uważać. Ja się "zapisałem" do EB ze względu na dość
    dobrą KK VISA Gold Perfect (bezpłatna przy spełnieniu niewygórowanych warunków,
    moneyback 1% za paliwo i spożywczaki, bezpłatne ubezpieczenie od nieuprawnionych
    transakcji poniżej 150 Euro, dość tania karta dodatkowa). Oczywiście nie wiedziałem
    wcześniej, że system transakcyjny jest, jaki jest.

    Choć już problemy z otrzymaniem karty i PIN-u powinny być dla mnie ostrzeżeniem. Nie
    doszły do mnie łącznie cztery przesyłki z Eurobanku, a powodem był zbyt długi adres,
    który na wydrukach program "zawijał" do drugiej linii. Rzecz w tym, że do drugiej
    linii przenosiła się tylko druga cyfra z numeru mieszkania. Listonosz tego nie
    zauważał i wrzucał przesyłki pod adres 9/1 zamiast 9/18... ;-)

    A do zmiany KK skłonił mnie z kolei sposób działania (a raczej niedziałania)
    GetinOnline, który to bank przez prawie pół roku nie był w stanie wyprodukować dla
    mojej żony karty dodatkowej. Oczywiście w końcu sobie odpuściłem walkę z nimi,
    zwłaszcza że na forach takie przypadki były już opisywane...

  • 32. Data: 2012-11-27 00:53:28
    Od: t...@g...com

    > Jak?
    Zgaduję:

    Bilet masz skasować niezwłocznie po wejściu do pojazdu. Jeśli pojazd trochę już
    jedzie i kontroler zmierzy czas (kasując, obiektywny czas serwera!) i ogłosi
    kontrolę, to wszyscy co maja czas późniejszy niż ogłoszenie - płacą mandat, bo nie
    skasowali niezwłocznie. A jak masz czas przed ogłoszeniem kontroli, jedziesz
    legalnie.

    Kasuje się prosto i szybko (nb. parę razy skasowałem niechcąco i niepotrzebnie), ale
    i kontroluje się prosto. A kontrolerom nie może przecież zależeć by utkwić przy kimś
    za długo, bo im inni gapowicze uciekną.

    Zawsze żałowałem, że mPaya nie ma w 3mieście, bo technicznie ten system jest
    najbardziej klarowny i nie narzuca jakiejś jednej kanonicznej nakładki. Ale nie
    odpowiedzieli na moje próby kontaktu i robią jakieś dziwne ruchy regulaminem, groźne,
    zwłaszcza zestawione z klauzulą, że mogą żądać dopłat karnych (a dług może się łatwo
    wygenerować, jeśli kiedyś wprowadzą opłaty także od pustego konta, a do mnie to nie
    dotrze). Dlatego już wycofałem wszystkie środki (doładowałem synowi telefon), a jutro
    zeskanuję i wyślę rezygnację. Najwyżej, jeśli kiedyś wkroczą na Wybrzeże, albo ja się
    przeprowadzę np. do Wawki, zapiszę się tam jeszcze raz. A na razie musi mi wystarczyć
    callpay i mobilet.

    Mimo wszystko szkoda.