  • 11. Data: 2006-04-08 15:03:58
    Temat: Re: mPLAN - czy warto?
    Od: "GREGMAR" <gregmar [at] life [dot] pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:e18irl$sv6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "GREGMAR" <gregmar [at] life [dot] pl> napisał w wiadomości

    > Ale LIBOR-y chyba w miedzyczasie wzrosly, a WIBOR-y pospadaly na leb. :-)
    > Nie patrz na sama liczbe, tylko na ewolucje w czasie marzy banku w
    > stosunku do wskaznikow rynkowych ! W mBanku ta ewolucja bedzie na 100% dla
    > Ciebie niekorzystna. Przekonaly sie o tym tysiace klientow, ale wiadomo,
    > ze najlepiej jest sie przekonac na wlasnej skorze. :-)
    >
    > pozdrawiam, marekz

    Muszę to wszystko przemyśleć.
    Osobiście mam znajomych którzy maja kredyt w mBanku i multiBanku i są
    zadowoleni.
    Kurde, ciężki orzech do zgryzienia.

    GREGMAR
    --------------------------

  • 12. Data: 2006-04-08 15:33:28
    Od: "GREGMAR" <gregmar [at] life [dot] pl>

    A jak to jest z marżą w mBanku.
    Czy jest ona stała + LIBOR czy zmienna + LIBOR?

    GREGMAR
    --------------------------

  • 13. Data: 2006-04-08 16:59:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    GREGMAR napisał(a):

    > Osobiście mam znajomych którzy maja kredyt w mBanku i multiBanku i są
    > zadowoleni.

    Kazdy ma inne wymagania..

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2006-04-08 17:07:47
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    >A jak to jest z marżą w mBanku.
    > Czy jest ona stała + LIBOR czy zmienna + LIBOR?

    W mBanku NIE ISTNIEJE pojecie marzy wpisane w umowe. Oprocentowanie
    nie jest powiazane z LIBOR-em (tzn. ja mam produkt w zlotych i u mnie
    oprocentowanie jest niezalezne od WIBOR-u). Oprocentowanie dla
    klientow jest ustalane w uchwale wewnetrznej banku - totalnie wolna
    amerykanka. :-)

    Trzeba ewentualnie pisac wnioski do banku o obnizenie oprocentowania
    lub o zmniejszenie jego podwyzki i kazdy taki wniosek jest
    rozpatrywany indywidualnie. No i teraz, jesli ktos nie korzysta
    intensywnie z bilansowania (czyli nie ma wysokich przeplywow przez
    rachunek), uzywa do transakcji bezgotowkowych kart debetowych czy tez
    w inny sposob daje bankowi na sobie zarobic, na przyklad wyplaca
    gotowke z bankomatow karta kredytowa, notorycznie sprawdza saldo w
    bankomatach (operacja platna), dokonuje wplat w kasach (operacje
    platne), wykonuje niewiele przelewow na miesiac, to czasami takie
    wnioski sa rozpatrywane w ograniczonym zakresie pozytywnie.

    Ja mam jednak grupe znajomych, ktorzy raczej debilami nie sa i z
    produktow bankowych korzystaja sensownie, i wszyscy obecnie mamy
    oprocentowane te produkty (w zlotych) w przedziale od 9,20 do 9,55%
    nominalnie w przypadku wlasnych dzialalnosci gospodarczych oraz w
    przedziale od 7,20 do 9,55 nominalnie w przypadku pracownikow
    najemnych. Byly one "brane" od 2 do 4 lat temu.

    Ja nie twierdze, ze oferta mBanku jest jakas tragiczna. Ale jest droga
    w porownaniu do innych bankow, jak sie odsieje m-marketolenie.
    Poczytaj forum mbanku na ich stronie... Posortuj sobie posty po
    kategorii wybierajac "mPlan"... Forum to jest co pewien czas
    "moderowane", ale tak znajdziesz tam sporo. :-)

    No i jeszcze jedno, ja nie mam doswiadczen z produktem w chf. Ale
    gdybym bral chf (czyli odpada bilansowanie) to od bankow z grupy BRE
    trzymalbym sie na kilometr !

    marekz

  • 15. Data: 2006-04-08 19:18:34
    Od: "GREGMAR" <gregmar [at] life [dot] pl>

> [...]
    >
    > No i jeszcze jedno, ja nie mam doswiadczen z produktem w chf. Ale gdybym
    > bral chf (czyli odpada bilansowanie) to od bankow z grupy BRE trzymalbym

    ha, dzięki wielkie.
    Spotkam się zatem z kobietą z BRE i zobaczę co ma mi do powiedzienia
    na temat mBanki i multiBanku.
    Przynajmniej będę miał podstawę do napisania wniosku o obniżkę do BPH.
    Po za tym dostałem cynk od znajomego z BPH że warto się jeszcze wstrzymać
    około miesiąca z jakimiś ruchami bo od lipca ma wejść ustawa o kredytach
    w walutach i zacznie się ściąganie klientów, a co za tym idzie będzie można
    wypertraktowac lepsze warunki.

    Dziękuję bardzo.

    GREGMAR
    --------------------------

  • 16. Data: 2006-04-09 17:53:56
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 8 Apr 2006 21:18:34 +0200, w <44380cad$1@news.home.net.pl>, "GREGMAR"
    <gregmar [at] life [dot] pl> napisał(-a):

> [...]
    > w walutach i zacznie się ściąganie klientów, a co za tym idzie będzie można

    Taaa. ;D

  • 17. Data: 2006-04-09 18:37:05
    Od: "GREGMAR" <gregmar [at] life [dot] pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > około miesiąca z jakimiś ruchami bo od lipca ma wejść ustawa o kredytach
    > w walutach i zacznie się ściąganie klientów, a co za tym idzie będzie

    tja.

    GREGMAR