  • 1. Data: 2003-12-23 13:39:55
    Temat: mBanku - konkurencja nie śpi!
    Od: "Seal" <s...@s...org>

    Witam,

    dostałem dziś wznowioną kartę Visa Electron do E-Pakietu Fortis Banku - jakież
    było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem na rewersie numer karty i kod CVV2 -
    szybko wszedłem do internetu i chciałem sprawdzić czy kartą da sie zapłacić w
    Internecie - i okazało się ... ze SIĘ DA.
    Na dzień dzisiejszy uważam że Fortis znów wybija sie na prowadzenie - za 8
    pln/mc wszystko w cenie - włącznie z kartą do płacenia w internecie. Dla mnie
    REWELACJA.

    Pozdrawiam, Seal

    PS: Ponoć na nowych delfinkach tez jest CVV2 ale nie da się zapłacić w
    Internecie - prawda to ?

  • 2. Data: 2003-12-23 13:51:35
    Temat: Re: mBanku - konkurencja nie śpi!
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    Seal <s...@s...org>:
> [...]
    > internecie. Dla mnie REWELACJA.
    >

    > Pozdrawiam, Seal
    >
    > PS: Ponoć na nowych delfinkach tez jest CVV2 ale nie da się zapłacić w

    Na wszystkich forach będziesz o to samo pytał?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-23 14:09:26
    Od: s...@p...onet.pl

    > Na wszystkich forach będziesz o to samo pytał?
    >
    > --
    > Robert
    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

    a co - nie wolno?

  • 4. Data: 2003-12-23 14:24:00
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    Użytkownik <s...@p...onet.pl>:

    > a co - nie wolno?

    Nie jest to zbyt sensowne, skoro na jednym uzyskal juz kompletne odpowiedzi.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-12-23 14:53:25
    Od: s...@p...onet.pl

    > Nie jest to zbyt sensowne, skoro na jednym uzyskal juz kompletne odpowiedzi.
    >
    > --
    > Robert
    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

    też racja :)

  • 6. Data: 2003-12-26 20:33:18
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Seal" <s...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > pln/mc wszystko w cenie - włącznie z kartą do płacenia w internecie. Dla

    A ja spytalem o to poczta wewnetrzna i otrzymalem informacje, ze
    umieszczenie kodu siwiwitu jest wymogiem Visa Int i ze Fortis zostal
    zmuszony do umieszczenia tego kodu na kartach VE, ale mimo to obecnie nie
    jest mozliwe wykonywanie ta karta transakcji IO/MO/TO i na razie nie
    przewiduje sie takiej mozliwosci...

    Chcialem nawet napisac do Amry... :-)

    Pozostaje zatem zrobic eksperyment i zaplacic w necie. Akurat w przyszlym
    miesiacu planowalem zakupic pare rzeczy w Merlinie.

    Pozdrawiam, Grzegorz