  • 1. Data: 2003-12-23 14:02:33
    Temat: Czy CDROM obsługuje UDMA
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Jest jakiś program, którym można sprawdzić, czy napęd CD ROM obsługuje
    UDMA?
    Jak miałem w98 to wydawało mi się że jest wszystko OK, a teraz na wXP mam
    włączone pio4 i strasznie spowalnia system przy używaniu Cd roma.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
    Bird Johnson

  • 2. Data: 2003-12-23 14:03:23
    Temat: Re: Czy CDROM obsługuje UDMA
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Budzik wrote:

> [...]
    > Jak miałem w98 to wydawało mi się że jest wszystko OK, a teraz na wXP mam
    > włączone pio4 i strasznie spowalnia system przy używaniu Cd roma.

    NTG

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2003-12-23 14:03:59
    Od: MichalDzirba <n...@n...gazeta.pl>

    Budzik wrote:
> [...]
    > Jak miałem w98 to wydawało mi się że jest wszystko OK, a teraz na wXP mam
    > włączone pio4 i strasznie spowalnia system przy używaniu Cd roma.

    Na tej grupie musisz to zadanie outsource'owac, niestety.

    Michal.

  • 4. Data: 2003-12-23 19:29:04
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 23 Dec 2003 14:02:33 GMT, Budzik <b...@p...onet.pl> wrote:

    >Jest jakiś program, którym można sprawdzić, czy napęd CD ROM obsługuje
    >UDMA?

    Jeśli to napęd LG, to może zadzwoń do Nordei? :-)))
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2003-12-23 21:22:11
    Od: "seb" <a...@a...pl>

> [...]
    > Jak miałem w98 to wydawało mi się że jest wszystko OK, a teraz na wXP mam
    > włączone pio4 i strasznie spowalnia system przy używaniu Cd roma.

    Pewnie zaraz napiszesz posta na grupe o np. archeologii z pytaniem, czy nie
    wiedza, dlaczego nie widzisz swojego posta na grupie Komputery :)

    Seb

  • 6. Data: 2003-12-27 21:53:37
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Budzik b...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Jak miałem w98 to wydawało mi się że jest wszystko OK, a teraz na wXP
    > mam włączone pio4 i strasznie spowalnia system przy używaniu Cd roma.

    Bardzo, bardzo przepraszam, cały czas wypatrywałem odpowiedzi na
    chip.software a tymczasem teraz widzę że przez pomyłkę wysłałem to tu.
    Przepraszam raz jeszcze.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
    same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski