eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank zmiany TOiP › Re: mBank zmiany TOiP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank zmiany TOiP
    Date: Sun, 25 Jan 2004 21:39:24 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 35
    Sender: u...@n...info@bykowina-132.elsat.net.pl
    Message-ID: <bv19hn$hlj$1@news.onet.pl>
    References: <bv112n$fmo$1@news.onet.pl> <bv16a6$c00$1@news.onet.pl>
    <bv16uh$mig$1@news.onet.pl> <bv18al$rhv$1@korweta.task.gda.pl>
    <bv18qv$bu$1@news.onet.pl> <bv191b$ecu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1075063159 18099 80.51.5.132 (25 Jan 2004 20:39:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Jan 2004 20:39:19 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:280034
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bv191b$ecu$1@news.onet.pl...

    > Ja sie zastanawiam kiedy VW Bank sie zapcha ;) Jesli juz maja problemy z
    > odpowiadaniem na maile (a tam nie liczac Lublina pracuje razem 18
    osob!!!),

    Obecnie obsługa VW działa FATALNIE ! Czekanie na vwlinii po kilkadziesiąt
    minut, olewanie maili. Na odpowiedzi na maile wysłane pocztą wewnętrzną
    czekałem miesiąc !!

    Ale będę powtarzać ciągle, że oni mają debilne procedury generujące KOSZTY,
    KOSZTY i jeszcze raz KOSZTY. I mnóstwo czasu pracowników, którzy mogli by
    się zająć czymś bardziej pożytecznym niż bezsensownym podpisywaniem mnóstwa
    potwierdzeń otwarcia i rozliczenia lokat. U nich wszystko musi być na
    papierze. Dokumentację trzymają w teczkach, do których obsługa ma
    bezpośredni dostęp i w ciągu kilku minut potrafi taką teczkę odszukać. Oni
    sami są sobie winni.

    > to chyba im wszystko padnie - jak ludzie sie beda dobijac drzwiami i
    > oknami... (zwlaszcza widzac co sie dzieje w Lukasie przy prawie 130
    > tysiacach klientow online - a pewnie czesc i tak nie korzysta intensywnie
    z
    > bankowosci internetowej).

    Ja pierdzielę te wszystkie banki, jeszcze trochę, to wezmę wszystko do
    inteligo, wypierdzielę całą resztę i będzie cool. :-) Stracę na odsetkach,
    ale moje nerwy będą spokojniejsze. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1