  • 11. Data: 2004-01-25 20:42:08
    Temat: Re: mBank zmiany TOiP
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał:

    > Ja pierdzielę te wszystkie banki, jeszcze trochę, to wezmę wszystko do
    > inteligo, wypierdzielę całą resztę i będzie cool. :-) Stracę na odsetkach,
    > ale moje nerwy będą spokojniejsze. :-)

    .... do czasu kiedy inteligo będzie się przenosić na nową platformę (system) ACC
    ;DDD

  • 12. Data: 2004-01-25 20:49:41
    Temat: Re: mBank zmiany TOiP (a oprocentowanie na 2.5%?)
    Od: "BM" <s...@R...pl>

    Proponuję zwrócić uwagę na oprocenoeanie nominalne eKONTA w zestawieniu
    kosztów. Czyżby za kilka dni kolejna niespodzianka?

    W końcu "trzeba zadowilić akcjonariuszy".....

    Pozdrawiam
    BM

  • 13. Data: 2004-01-25 20:50:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał Witkowski <m...@N...pl> wrote:
    > A co jest w Lublinie? Infolinia, jak w Inteligo?

    Podobnie jak w Inteligo - czesc informacyjna telecentrum maja wydzielona na
    zewnatrz.

    Posuniecie mBanku cos mi sie wydaje, ze szybko spowoduje male zamieszanie :)
    Skorzystac moze przede wszystkim nowy detal - ale cholera wie czy tego typu
    "aktywni" w przelewach klienci sa dochodowi?
    Cos mi sie zdaje, ze za dwa miesiace beda duze zmiany najpierw w VW Banku a
    potem Lukasie - bo pierwsza fala tam uderzy :)

    P.S. Ciekawe czy beda posty typu. "Jak zawsze zrobilem 10 przelewow po 10
    groszy, zeby ziomalowi wyslac info i ^$%^## mBank skasowal mnie na 5 zl!.
    Zlodzieje!" :D

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    ! Ankieta dla klientow bankow wirtualnych !

  • 14. Data: 2004-01-25 20:52:02
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    Fajnie ze BZWBK, tam mozna wyplacic juz 10zl, co jest calkiem dobre w
    niektorych przypadkach :)

  • 15. Data: 2004-01-25 20:52:25
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> wrote:
    > Fajnie ze BZWBK, tam mozna wyplacic juz 10zl, co jest calkiem dobre w
    > niektorych przypadkach :)

    Mogliby w Multi wprowadzic, bo mam niedaleko bankomat, a konto w BZ WBK juz
    zlikwidowalem

  • 16. Data: 2004-01-25 20:54:24
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mSzok" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    > Szanowni Klienci,
    > zgodnie ze swoją filozofią mBank pragnie pozostać najbardziej
    konkurencyjnym,
    > innowacyjnym pod względem wdrażanych produktów oraz zawansowania
    > technologicznego bankiem na rynku. Dla dobra swoich Klientów i
    Akcjonariuszy
    > pragnie osiągnąć w tym roku zakładaną rentowność, dlatego zdecydował się,
    by 15
    > lutego br. wprowadzić zmiany w Taryfie Prowizji i Opłat oraz rozszerzyć
    sieć
    > bankomatów.
    Imho lepiej by było jakby opłaty dla osób które nie mają np minimum 10000zł
    na koncie. W ten sposób pozbyli by się drobnicy a zatrzymaliby bardziej
    zyskownych klientów.
    Ja poczekam az opłaty za przelew staną się faktem i zmieniam bank.

    Pozdr.

  • 17. Data: 2004-01-25 20:56:12
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bv18qv$bu$1@news.onet.pl...
    > No bo generalnie tak jest. Obniżenie kosztów. Zostaną ci, którzy mają co
    > zostawić. Drobnica odejdzie generować koszty gdzie indziej. W efekcie
    mBank
    > będzie mieć środki na nowe inwestycje...

    to to moze jestem drobnica.. ale mbank to byl moje glowen konto i uzywalem
    go naprawde intensywnie.. wplywala pensja robilem platnosci., byl kredyt w
    koncie. , placilem elektronem wczesniej , pozniej duzo placilem KK i wydaje
    misie ze bank zarabial na mnie

    zalowalem ze sie od nowego roku przenosze do multi , bo sentyment spory.
    ale obecne posuniecie mbanku i tak by mnie pewnie wynioslo.. bo przy moich
    przynajmniej 20 przelewach miesiecznie to sie robi spora kasa..

    nie rozumiem jak mbank chce utrzymac ludzi intensywnie uzytkujacych konto(w
    tym przelewy)
    do pozostania..?? zostanie wlasnie drobnica, ktora ma tam konto i nie uzywa
    przelewow..

    pozdro
    SirmarK

  • 18. Data: 2004-01-25 20:59:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Kozlowski <s...@...SUNTOwp.pl> wrote:
    > nie rozumiem jak mbank chce utrzymac ludzi intensywnie uzytkujacych
    > konto(w tym przelewy)
    > do pozostania..?? zostanie wlasnie drobnica, ktora ma tam konto i nie
    > uzywa przelewow..

    Inteligo ma 240 tysiecy (po wyczyszczeniu 50 tysiecy) i sobie radzi... :)
    Ciekawe czy w tym przypadku bedzie podobnie.. :D

  • 19. Data: 2004-01-25 20:59:24
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv1a9j$42o$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > P.S. Ciekawe czy beda posty typu. "Jak zawsze zrobilem 10 przelewow
    > po 10 groszy, zeby ziomalowi wyslac info i ^$%^## mBank skasowal mnie
    > na 5 zl!. Zlodzieje!" :D

    Ale tego typu dzialalnosc to raczej na przel. wewnetrzych, ktore sa on-line,
    wiec nie bedzie za to oplaty.

    --
    Robert

  • 20. Data: 2004-01-25 21:01:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Feanor <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja poczekam az opłaty za przelew staną się faktem i zmieniam bank.

    Z ciekawosci - na jaki?
    bo moze hurtem lepiej nie przechodzcie do Multi - bo mam tam pare PZ i
    stalych zlecen + KK + kredyt w rachunku i zmiana tego troche by mnie czasu
    kosztowala? :)