    From: "Jerry.J" <j...@N...SPAM.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - zgłupiałem już zupełnie.... [co oni przysyłają ?]
    Date: Mon, 13 Sep 2004 21:56:41 +0200

    Witam

    Wysłałem jakiś czas temu wypełnioną umowe i specjalny druczek (wydruk z PDFa
    ze ich strony), kserokopie kilku stron dowodu osobistego, itd.....

    Teraz przyszła przesyłka z mBanku, a w niej:

    1. Regulamin (przyda się)
    2. Taryfy/Prowizje (jeszcze bardziej się przydadzą)
    3. Umowa o prowadzenie bankowych rachunków oszczędnosciowych-rozliczeniowych
    4. do umowy spinaczem przyszyta: kartka - Potwierdzenie otwarcia /
    przekształcenia rachunku (Rodzaj rachunku: EKONTO ; Numer rachunku:
    XXXXXXXXXXXX, Rachunek prowadzony na rzecz,.... Wrzystko się zgadza....
    5. ponAdto do umowy spinaczem przyszyte: pakiet aktywacyjny oraz lista
    haseł jednorazowych
    6. Druk: Polecenie przelewu wynagrodzenia na rachunek bankowy w mBanku

    Wszystko OK, z powyższego wynika, że mam założone konto (i musze je jeszcze
    aktywować) - Czy tak ???

    Ale o dziwo dostałem jeszcze:

    7. Koperte z adresem mBanku (opłata przerzuconan na nich, nie potrzebny
    znaczek) - tylko po co ???
    8. Oraz papier:

    Witamy serdecznie,
    miło nam poinformować, że na Twój wniosek otworzyliśmy rachunek w mBanku, w
    złąeczeniu.........

    Uprzejmie prosimy o niezwłoczne podpisanie Umowy o prowadzenie bankowych
    rachunków oszczędnościowo rozliczeniowych........wraz z kserokopiami stron
    dowodów osobistych....... (serie i numer, imie (imiona), PESEL, adres
    zamieszkania)

    ...itd itd.....

    PO CO TO ????? (punkt 7. i 8.)???? Ja już im wysłałem umowe (wydruk ze
    strony www.mbank.pl i kserokopie dowodu) !!!!!

    Jeszcze raz mam wysłać to samo ?? To bład ich pomyłka ??? Czy ja czegoś nie
    rozumiem ????

    NIC NIE ROZUMIEM !! Oświeccie mnie, prosze :)

    Pozdr.
    Jerry.

    Pozdr.