    From: "Mich" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank wydzielony z BRE?
    Date: Fri, 14 Feb 2003 11:23:39 +0100

    Użytkownik ". przemo ." <p...@W...com> napisał w wiadomości
    news:b2gu03$e5s$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Witam!
    >
    > Usłyszałem dziś dość dziwną (a nie wiem, czy racjonalną)
    > pogłoskę, że w niedługi czas po połączeniu BREbanku z Bankiem
    > Częstochowa może dojść do wydzielenia mBanku jako samodzielnego
    > tworu. Ponoć w każdej plotce jest ziarno prawdy, a ja sobie
    > właśnie otworzyłem tam konto osobiste i firmowe i nie wiem,
    > czy zamykać te używane dotychczas, czy wstrzymać się w
    > oczekiwaniu na trzęsienie ziemi w mBanku :)

    Tez mi nowina. Sprawa znana od dawna i to nie zadna plotka. Bre chciało sie
    pozbyc mBanku za posrednictwem Banku Częstochowa. Plan taki : Bre przenosi
    do Banku Częstochowa swoją cześć detaliczną, Bank Częstochowa zmienia nazwę
    na mBank i jest sprzedany.
    W zeszłym roku chyba w kazdym w kazdym wywiadzie z Kostrzewą o tym było.
    np. "Rzeczpospolita", 08.08.02
    cytat :"... Kostrzewa poinformował m.in., że publiczna sprzedaż akcji
    mBanku (byłego Banku Częstochowa) nastąpi pod koniec 2003 r.,
    czyli z rocznym opóźnieniem, ponieważ obecna sytuacja rynkowa jest
    niesprzyjająca."

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020808/ekonomia/ekon
    omia_a_14.html

    > Co o tym sądzicie - czy BREbank w obliczu strat w ostatnim
    > okresie będzie chciał zrzucić kosztowny mBank ze swoich
    > barków?
    Tylko kto to kupi ?