  • 1. Data: 2003-02-13 18:34:15
    Temat: Jakie są możliwości przlewu kasy z zagranicy.....
    Od: "Ann Collection" <a...@e...pl>

    Witam!
    Proszę o pomoc, potrzebuję się dowiedzieć w jaki sposób bez opłat lub z
    minimalnymi można wpłacic gotówke na konto indywidualne w Polsce będąc we
    Włoszech.
    Czy trzeba założyć konto bankowe we Włoszech i poprzez nie zrobić przelew na
    konto polskie?
    Proszę o info ekspertow. Interesuje mnie przedział kwoty od 1000 - 5000 zl.

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2003-02-14 10:26:53
    Temat: Re: Jakie są możliwości przlewu kasy z zagranicy.....
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b2godq$rdf$1@atlantis.news.tpi.pl>, Ann Collection wrote:
    > Prosz? o pomoc, potrzebuj? si? dowiedzieae w jaki sposób bez op?at lub z
    > minimalnymi mo?na wp?acic gotówke na konto indywidualne w Polsce b?d?c we
    > W?oszech.
    > Czy trzeba za?o?yae konto bankowe we W?oszech i poprzez nie zrobiae przelew na
    > konto polskie?
    > Prosz? o info ekspertow. Interesuje mnie przedzia? kwoty od 1000 - 5000 zl.

    http://www.moneybookers.com/

    Wplacasz lub przelewasz na ich konto we wloskim banku. Byc moze jak po
    prostu pojdziesz zrobic wplate gotowkowa do tego banku w ktorym oni
    maja konto we wloszech to bedzie to bezplatne i nie bedziesz musial
    nawet zakladac konta bankowego we wloszech. Z moneybookers przelew do
    polski 1.50 EUR niezaleznie od kwoty. Ale bank w polsce jeszcze
    pobierze oplate za przelew przychodzacy z zagranicy, na przyklad w
    Inteligo jest to 11 zl z groszami (tez niezaleznie od kwoty). Byc moze
    ktorys inny polski bank ma nizsze oplaty za przlewy przychadzace z
    zagranicy. O, juz wiem: w Multibanku przyjmuja bezplatnie i mozesz
    przyjac na rachunek w EUR i obslugiwac ten rachunek przez net.

    Nawet nie probuj przycjac przelewu z zagranicy w BZWBK - opaty sa
    jakies kosmiczne. Bezposredni przelew z wloskiego banku do polski tez
    nie bedzie tani.

    --
    Miernik ____________________________________________________
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2003-02-16 07:10:54
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:slrnb4ph3d.1oq.miernik@tarnica.miernik.lo, Miernik
    <m...@c...pl>:

    > Nawet nie probuj przycjac przelewu z zagranicy w BZWBK - opaty sa
    > jakies kosmiczne.

    Co to znaczy kosmiczne, bo mnie bardzo zaniepokoiles? Wlasnie oczekuje
    przelewow w GBP na konto GBP w BZWBK. Czy moze chodzi Ci o ROR zlotowkowy?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-02-16 09:37:38
    Od: "[ Tygrysek ]" <t...@t...pl>

    > http://www.moneybookers.com/

    Co to jest http://www.moneybookers.com/ , to sluzy do trzymania pieniedzy
    czy zarabiania?
    moze glupie pytanie ale nieumoalem sie dowiedziec , zorientoac na stronie

  • 5. Data: 2003-02-16 17:24:10
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b2ndi4$flr$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:
    > news:slrnb4ph3d.1oq.miernik@tarnica.miernik.lo, Miernik

    > Co to znaczy kosmiczne, bo mnie bardzo zaniepokoiles? Wlasnie oczekuje
    > przelewow w GBP na konto GBP w BZWBK. Czy moze chodzi Ci o ROR zlotowkowy?

    1. Polecenia wyplaty otrzymywane procent MIN MAX
    1) na rachunek w BZ WBK SA
    a) wykonywane automatycznie 0,20 % 25,00 zl 150,00 zl

    b) wymagajce interwencji - dodatkowa oplata do pkt. 1a) 20,00 zl

    2) do innego banku 0,25 % 30,00 zl 250,00 zl

    3) dodatkowa oplata, gdy koszt BZ WBK SA 100,00 zl
    ponosi zleceniodawca

    Minimum 25 zl - a ja myslalem ze Inteligo jest drogie ze swoim 11 zl z
    hakiem. Zauwaz ze w Kredyt Banku jest to 0.15%, min 3.00 zl, max
    100.00 zl a w Multibanku bezplatne. A i kursy sa lepsze.

    A nie daj Boze bedzie "wymagalo interwencji". Na przyklad nie bedzie
    polskich liter, albo imie/nazwisko w odwrotnej kolejnosci niz powinno
    i biedna obsluga BZWBK bedzie musiala recznie klepnac za co skasuje
    dodatkowo 20 zl. A przy krajowych to moga bezplatnie klepnac.

    Ale to nie wszystko: jesli przewalutowywujesz przelew na konto
    osobiste, to placisz duzo gorszy kurs "pieniadze" a nie "dewizy". Kurs
    "dewizy" placisz tylko jak przyewalutowywujesz na konto firmowe.
    Nigdzie indziej nie widzialem takiego kuriozum.

    No jak przyjmujesz na konto w GPB to Cie ten kurs "pieniadze" ominie.
    Chyba ze bedziesz chcial wyjac zalotowki.

    --
    Miernik ____________________________________________________
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl
    No Iraq war http://www.globalexchange.org/campaigns/iraq/invadeI
    raq082702.html
    Please call the White House +1-202-456-1111 or fax +1-202-456-2461 and say no!

  • 6. Data: 2003-02-16 19:52:52
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Ale to nie wszystko: jesli przewalutowywujesz przelew na konto
    > osobiste, to placisz duzo gorszy kurs "pieniadze" a nie "dewizy". Kurs
    > "dewizy" placisz tylko jak przyewalutowywujesz na konto firmowe.

    Jestes tego pewien na 100% ?
    Zapisali to gdzies w regulaminach ?

    Karol

  • 7. Data: 2003-02-16 19:58:01
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:slrnb4vi9q.28f.miernik@tarnica.miernik.lo, Miernik
    <m...@c...pl>:

    > 1. Polecenia wyplaty otrzymywane procent MIN
    > MAX 1) na rachunek w BZ WBK SA
    > a) wykonywane automatycznie 0,20 % 25,00 zl
    > 150,00 zl

    grrr.... a mi powiedziala, ze 25 zlotych i tyle... gdybym to wiedzial
    wczesniej, poszedlbym od razu do Multi, a teraz juz zglosilem wydawnictwu w
    UK numer tego konta w BZWBK i troche boje sie odkręcac i likwidować

    W Multibanku przyjmuja przelew dewizowy za darmo?

    "polecenie wypłaty" to sie nazywa przyjęcie przelewu?

    > A nie daj Boze bedzie "wymagalo interwencji".

    Znajac moj oddzial, to nie jednej. I to pewnie mojej - za to tez mnie
    obciaza? ;)

    > No jak przyjmujesz na konto w GPB to Cie ten kurs "pieniadze" ominie.
    > Chyba ze bedziesz chcial wyjac zalotowki.

    Raczej nie.

    Dzieki za te przygnebiajace informacje :(

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-02-16 22:30:46
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b2oq7f$8jm$1@foka.acn.pl>, Karol wrote:

    > Jestes tego pewien na 100% ?
    > Zapisali to gdzies w regulaminach ?

    Tak mi powiedziala kobieta w oddziale BZWBK w Legionowie, a jeszcze
    przyleciala kierowniczka i potwierdzila. Nie szukalem regulaminu tylko
    zrezygnowalem z tej uslugi w tym banku. Nawet bez tego oplaty sa za duze.

  • 9. Data: 2003-02-17 14:15:33
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Miernik"

> [...]
    > zagranicy. O, juz wiem: w Multibanku przyjmuja bezplatnie i mozesz
    > przyjac na rachunek w EUR i obslugiwac ten rachunek przez net.

    pojawila sie jeszcze mozliwosc przelewu na karte
    https://secure.ikobo.com/country/index.php?country=p
    oland
    to ma podobno kosztowac jednorazowo 24 $ za wyrobienie takiej karty a potem
    po 3 $ za przelew
    *** blad ***

  • 10. Data: 2003-02-17 15:12:42
    Od: "andrzej vel jedrula" <n...@...com>

> [...]
    oland
    > to ma podobno kosztowac jednorazowo 24 $ za wyrobienie takiej karty a

    to jest karta bankomatowa czy platnicza debetowa???