  • 1. Data: 2007-03-05 22:54:48
    Temat: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
    Od: "cimul" <c...@i...pl>

    Chcialem cos kupic tu: http://croart.com/
    Wypelnilem dane .... i nic
    Co prawda waluta jakas kosmiczna HRK ale bez przesady

    3 dni i nic ... zero blokady na karcie zero zapytan autoryzacyjnych (albo
    kit wciskany przez mLinie ze nie bylo zapytan)

    Skladam drugi raz to samo zamowienie ..... i znowu 3 dni nic

    W koncu dzis e-mail ze
    "Unfortunately we couldn't get authorization on your credit card numbers so
    your order is deleted, sorry."

    Dzwonie na mLinie ... pani bo polgodzinnej rozmowie w koncu sprawdza ze bylo
    zapytanie autoryzacyjne na kwote 114 PLN (to juz wiem ze kwote mialem
    wystarczajaca)
    i ze zapytanie zostalo odrzucone a przyczyna to "bledny typ rachunku"
    Niestety juz co to znaczy nie jest mi pani w stanie wyjasnic ... pewnie co
    to szmata, wiadro i szczotka tylko wie .... zenujace.
    Bo dalszym molestowaniu Pani w koncu dochodzimy do wniosku ze moze CroArt
    nie akceptuje wirtualnej karty VISA.
    Pani informuje mnie ponadto ze powinienem sam zabiegac zeby CroArt
    akceptowal ich karte .... zabiegac po .... chorwacku - debilizm.

    Zatem mam przypuszczenia a kupic nie moge - ktos moze mi wyjasnic dlaczego
    ten mBank taki lipny jest?

  • 2. Data: 2007-03-06 07:14:01
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    cimul wrote:
    > Zatem mam przypuszczenia a kupic nie moge - ktos moze mi wyjasnic
    > dlaczego ten mBank taki lipny jest?

    Bo to taki McDonald miedzy bankami. Wszystki darmo lub bardzo tanio to i jakosc
    taka sama jak i cena.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-03-06 08:05:05
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl>

    cimul <c...@i...pl> napisał(a):

    > Chcialem cos kupic tu: http://croart.com/
    > Wypelnilem dane .... i nic

    ale jak wypełniłeś?
    i co to jest nic?

    > W koncu dzis e-mail ze
    > "Unfortunately we couldn't get authorization on your credit card numbers so
    > your order is deleted, sorry."

    przeca piszą, że chcieli KK obciązyć a wirtualna mBanku nie jest KK
    Coś źle wypełniłeś...

> [...]
    > wystarczajaca)
    > i ze zapytanie zostalo odrzucone a przyczyna to "bledny typ rachunku"

    pewnie było zapytanie o rachunek karty kredytowej...
    faktycznie błędny.

    > Niestety juz co to znaczy nie jest mi pani w stanie wyjasnic ... pewnie co
    > to szmata, wiadro i szczotka tylko wie .... zenujace.

    albo ty nie rozumiesz po polsku bądź chorwacku...;-)

    > Bo dalszym molestowaniu Pani w koncu dochodzimy do wniosku ze moze CroArt
    > nie akceptuje wirtualnej karty VISA.

    najprawdopodobniej

    > Pani informuje mnie ponadto ze powinienem sam zabiegac zeby CroArt
    > akceptowal ich karte .... zabiegac po .... chorwacku - debilizm.

    chyba twój.
    Chcesz zawrzeć umowę w języku obcym to twój problem.
    Akceptacja TWOJEJ formy płatności też.

    > Zatem mam przypuszczenia a kupic nie moge - ktos moze mi wyjasnic dlaczego
    > ten mBank taki lipny jest?

    albo bank, albo sklep albo kupiec...;-)
    Obstawiam kolejność 3, 2, 1

    Slawek

  • 4. Data: 2007-03-06 13:44:08
    Od: "cimul" <c...@i...pl>

    [...]
    CroArt

    > najprawdopodobniej
    no tak idac tym tokiem rozumowania mBank jest najprawdopodobniej bankiem

    > chyba twój.
    > Chcesz zawrzeć umowę w języku obcym to twój problem.

    sory umowe karty mam w jezyku polskim i tyle

    > Akceptacja TWOJEJ formy płatności też.

    aha ... to od czego bank w tym calym zamieszaniu?

    > albo bank, albo sklep albo kupiec...;-)
    > Obstawiam kolejność 3, 2, 1

    aha ... to od czego bank w tym calym zamieszaniu?
    skoro to kupiec i sklep sa do dupy ....
    jaka jest rola banku
    skoro bnie dba o akceptacje swoich kart i nawet informacji udzielic nie moze
    ba nawet informacje ktore podaje nie jest w stanie zinterpretowac ....

    lipa i tyle

  • 5. Data: 2007-03-06 15:06:01
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    cimul wrote:

> [...]
    > ba nawet informacje ktore podaje nie jest w stanie zinterpretowac ....

    Kojarzy mi się taki slogan mbank - prawie jak bank. Cóż pozastaje po
    prostu postarać się o normalną kk.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-03-06 17:06:52
    Od: RS <r...@t...pl>

    cimul napisał(a):
> [...]
    > akceptowal ich karte .... zabiegac po .... chorwacku - debilizm.
    >
    > Zatem mam przypuszczenia a kupic nie moge - ktos moze mi wyjasnic dlaczego

    A przypadkiem ekarta jest "zwykłą" kartą płatniczą a NIE kartą
    kredytową? Żeby nią zapłacić musisz na jej rachunku mieć odpowiednią
    kwotę do wykonania operacji w przeciwieństwie do KK. Tu musieliby
    wypowiedzieć się znawcy tematu KK.

    R.S.

  • 7. Data: 2007-03-06 17:36:52
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > kredytową? Żeby nią zapłacić musisz na jej rachunku mieć odpowiednią
    > kwotę do wykonania operacji w przeciwieństwie do KK. Tu musieliby

    eKarta NIE jest karta kredytowa, skad taki pomysl

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-03-06 18:01:16
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl>

    cimul <c...@i...pl> napisał(a):

    > [...]
    > CroArt

    > no tak idac tym tokiem rozumowania mBank jest najprawdopodobniej bankiem

    ty nie idziesz żadnym tokiem... ty nie rozumujesz...
    Chorwacki bank chcial obciazyc rachunek karty kredytowej.
    Ty takiej nie "dostarczyles" wiec to twoj problem.

    > sory umowe karty mam w jezyku polskim i tyle

    umowe kupna biedny ubogi duchem czlowieku...

    > aha ... to od czego bank w tym calym zamieszaniu?

    bank nic nie chcial kupowac tylko ty
    to TY probowales sprzedawcy wcisnac niewlasciwa karte.

    > dlaczego

    > aha ... to od czego bank w tym calym zamieszaniu?
    > skoro to kupiec i sklep sa do dupy ....
    > jaka jest rola banku

    rola banku jest obsluzyc transakcje wykonana przez klienta ktory nie jest do
    dupy.

    Slawek

  • 9. Data: 2007-03-06 20:17:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Slavekk " <s...@g...pl> writes:

    > ty nie idziesz żadnym tokiem... ty nie rozumujesz...
    > Chorwacki bank chcial obciazyc rachunek karty kredytowej.
    > Ty takiej nie "dostarczyles" wiec to twoj problem.

    To jakies bajki, widocznie sklep chcial przeprowadzic autoryzacje
    w normalnie ustawionym terminalu (nie Internet-order) a mBank takich
    transakcji nie lubi i to wszystko.

    Czemu mBank takich transakcji nie lubi nie wiem (to zadne dodatkowe
    ryzyko dla nich ani dla klienta), ale sklepy bardzo czesto wpisuja
    transakcje zdalne jako "keyed-in" i po prostu trzeba miec inna,
    normalna karte (moze byc wirtualna, wazne by bank dawal zgode na
    takie transakcje).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2007-03-06 22:16:54
    Od: RS <r...@t...pl>

    RobertS napisał(a):

    > eKarta NIE jest karta kredytowa, skad taki pomysl

    Zgadza się. Źle się wyraziłem - chodziło mi "oznaczenie" typu karty w
    systemie transakcyjnym sklepów internetowych. O ile dobrze kojarzę to
    Visa występuje jako KK "wypukła" i jako elektron czy jakoś tak (nie taki
    dodawany do konta)... Może problem leży w wyborze typu karty?

    R.S.