eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] termin wysłania harmonogramu spłaty kredytu hipotecznego › [mBank] termin wysłania harmonogramu spłaty kredytu hipotecznego
    From: "Istvan" <chs(malpa)o2(kropka)pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mBank] termin wysłania harmonogramu spłaty kredytu hipotecznego
    Date: Thu, 14 Sep 2006 20:27:23 +0200

    Witam!

    Dostałem właśnie harmonogram spłaty (chronologicznie drugi z kolei). Data nadania w
    UPP Łódź 2 - 11 września 2006. Data wygenerowania harmonogramu - 10 sierpnia 2006.
    Oczywiście w dniu dzisiejszym harmonogram to makulatura, bo zmieniło sie znowu
    oprocentowanie i raty są już wyższe. Przez miesiąc pismo się poniewierało po różnych
    biurkach, zanim ktoś to skierował do wysyłki. W zasadzie mi to zwisa, bo widzę
    wysokość rat przez Internet, ale to pokazuje porządek wewnątrz banku.

    Pozdrowienia,
    Istvan