  • 1. Data: 2003-12-10 13:32:34
    Temat: BPH PBK: KK w 2 tygodnie? Zapomnij...
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    Blisko trzy tygodnie temu złożyłem wniosek o wydanie karty BPH PBK PremiumClub.
    Usłyszałem wtedy zapewnienie, że kartę otrzymam najpóźniej po dwóch tygodniach,
    a w rzeczywistości potrwa to na pewno krócej.
    Kiedy dzisiaj zadzwoniłem, żeby się dowiedzieć co z moim wnioskiem, usłyszałem,
    że produkcja kart została przeniesiona do Austrii i wszystko musi jeszcze
    potrwać kilka dni. Oczywiście, gdyby nie mój telefon, nikt nie poinformowałby
    mnie o opóźnieniu.
    Tak więc z dwóch tygodni zrobi się zapewne miesiąc. Oj naiwny, naiwny...

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2003-12-10 13:55:18
    Temat: Re: BPH PBK: KK w 2 tygodnie? Zapomnij...
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    poinformowałby
    > mnie o opóźnieniu.
    > Tak więc z dwóch tygodni zrobi się zapewne miesiąc. Oj naiwny, naiwny...

    hehehe...

    10.11 Pierwsza wizyta w oddziale (my tu nic nie wiemy o tych kartach ! pan
    zlozy wniosek przez internet)
    11-13.11 Nie dzaiała wniosek on-line na stronie
    14.11 Zlozylem wniosek on-line
    19.11 Zlozylem wniosek na papiurku w oddziale (ten on-line okazal sie nie do
    wydrukowania :) ) i dostarczylem wszystkie wymagane papiery
    28.11 Podobno jest decyzja o przyznaniu KK
    04.12 KK podobno wyjechala do mnie....

    ... i to jeszcze nie koniec historii, bo caly czas nie przyjechala. A jak
    przyjedzie to bede musial jechac po PIN do oddzialu :)

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2003-12-10 14:24:49
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

> [...]
    tygodniach,
    > a w rzeczywistości potrwa to na pewno krócej.
    ... dokladnie to samo 3 tygodnie temu zlozylem wniosek w oddziale przy
    zakladaniu Srebrengo Sezamu.
    Zaczelo sie od tego, ze Pani nie byla pewna czy karta przyjdzie do mnie, czy
    do oddzialu ;-)
    stanelo na tym, ze do oddzialu (bo jak wiecie "plaska" karta do konta
    przychodzi do Ciebie, a w oddziale odbierasz PIN)
    "Plaska" przyszla tydzien temu, a kredytowej smiga juz 3 tydzien i nic (tez
    slyszalem, ze produkcja w Austrii, itp.)

    w mBanku wydawali mi karte przez 1.5 miesiaca po sie mylili i gubili
    dokumenty, zobaczymy jak bedzie tutaj...

  • 4. Data: 2003-12-10 14:25:17
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:br78kp$4ge$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ... i to jeszcze nie koniec historii, bo caly czas nie przyjechala. A jak
    > przyjedzie to bede musial jechac po PIN do oddzialu :)

    Ja dziś chciałem zamówić ale jak zobaczyłem formularz na www (wcześniej
    poddałem się na infolinii ;-) to zwątpiłem. Jestem klientem od dawna a tu
    taka kupa wprowadzania...

  • 5. Data: 2003-12-11 16:35:46
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Michał napisał:
> [...]
    > mnie o opóźnieniu.
    > Tak więc z dwóch tygodni zrobi się zapewne miesiąc. Oj naiwny, naiwny...

    17.11 złożyłem wniosek w oddziale; przedwczoraj odebrałem kartę, PIN
    przyszedł w ostatni piątek.

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2003-12-11 18:37:22
    Od: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>

    Tomasz Staszewski wrote:
    > 17.11 złożyłem wniosek w oddziale; przedwczoraj odebrałem kartę, PIN
    > przyszedł w ostatni piątek.

    Ja dziś złożyłem wniosek... Zapewniali ze w 14 dni bede mial karte...
    Zobaczymy :-)

    --
    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2003-12-12 07:05:31
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ja dziś złożyłem wniosek... Zapewniali ze w 14 dni bede mial karte...
    > Zobaczymy :-)

    z citi tez mialem miec 2 tygodnie...
    dzisiaj mija juz 3, ale ponoc juz wyslali hehe
    tutaj + dla Lukasa, szybko i na temat