  • 1. Data: 2003-12-10 14:08:14
    Temat: mBanj i przelewy za granicę.
    Od: "Mbankowy" <b...@p...onet.pl>

    Chciałęm się dowiedzieć czy rzeczywiście z mBanku nie da się transferować
    pieniędzy za granicę? A jesli to prawda to czy jest to ułomności wszystkich
    wirtualnych banków?

  • 2. Data: 2003-12-10 14:14:15
    Temat: Re: mBanj i przelewy za granicę.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mbankowy <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Chciałęm się dowiedzieć czy rzeczywiście z mBanku nie da się
    > transferować pieniędzy za granicę? A jesli to prawda to czy jest to
    > ułomności wszystkich wirtualnych banków?

    wirtualnych tak.
    Pozostale w wiekszosci pozwalaja na przlewy zagraniczne (chociaz
    niekoniecznie via internet)

  • 3. Data: 2003-12-10 14:29:42
    Od: "Smi" <s...@o...wytnijto.pl>

    > wirtualnych tak.
    > Pozostale w wiekszosci pozwalaja na przlewy zagraniczne (chociaz
    > niekoniecznie via internet)

    A który bank tanio to robi ?
    Mirek

  • 4. Data: 2003-12-10 14:32:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Smi <s...@o...wytnijto.pl> wrote:
    > A który bank tanio to robi ?

    Tanio zaden.

  • 5. Data: 2003-12-10 21:14:30
    Od: "- Robert -" <d...@n...nospam.com>

    Hej

    Ja probowalem pierwszy raz i ostani z MultiBankiem. Prowizja to juz nie 10
    zl tylko 5 za swifta + 1 zl za rozpatrzenie + jakis tam %.
    Przelew wyslany 3tego do banku w UK (na moj rachunek) jeszcze nie dotarl...
    Chyba stoi w kolejce w urzedzie imigracyjnym, albo zaszalal w Dover na
    promie.

    Nastepnym razem bedzie wyplata w bankomacie - za 10 zl.

    Pozdrawiam

    Robert

  • 6. Data: 2003-12-11 11:02:02
    Od: "Mich@l /MK" <m...@g...pl>

    - Robert - <d...@n...nospam.com> napisał(a):
> [...]
    > promie.
    >
    > Nastepnym razem bedzie wyplata w bankomacie - za 10 zl.

    z Citibanku do banku w Austrii przelew szedl 4 dni.
    Przelew za posrednictwem citiphone.
    (chyba nie zrezygnuje z konta w Citi - uzywam go do celow zagranicznych:
    - tanie wyplaty z bankomatow na calym swiecie - stala oplata 4pln
    - rachunek walutowy
    - przelewy za granice).

    Do krajowych celow mbank jest ok.

    Mich@l