eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank się bawi i testuje w produkcji (nowy nabór stażystów?) › mBank się bawi i testuje w produkcji (nowy nabór stażystów?)
    From: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank się bawi i testuje w produkcji (nowy nabór stażystów?)
    Date: Mon, 27 Feb 2017 19:45:29 +0100

    mBank widać się bawił w weekend i zabawa trwa dalej.

    Na głównym ekranie po zalogowaniu wcześniej była pokazywana ogólna kwota
    dostępnych środków na koncie/kontach.

    Teraz kwota jest pomniejszona o zobowiązania (karty do spłaty).

    Mimo tego kwoty "zaplanowane" to 0. Co to za bezsens?

    Obrazek: http://i.imgur.com/ICoK5dI.png

    Dopiero w widoku "Moje finanse" BYŁEM w stanie zobaczyć aktualną kwotę
    na koncie bez pomniejszenia o przyszłą (za 2 tygodnie) spłatę karty.

    ALE, tak było o 15. Teraz jest inaczej :)

    Teraz to się dopiero rozjechało.

    Teraz jak przechodzę na kartę "Moje finanse" to w "Twoje środki" mam tę
    samą obciętą kwotę z pierwszego ekranu a w "Majątek" jeszcze bardziej
    obciętą kwotę o tę część do spłaty karty, PODWÓJNIE. Czyli dwa razy
    odejmują kwotę z karty!!! To jest jakaś parodia banku. Saldo i dostępne
    środki na rachunkach na karcie "Moje Finanse" też nie jest poprawne, bo
    ODEJMUJE KWOTY DO SPŁATY KARTY.

    Podsumowanie. Na glownym ekranie kiedys widzialem kwote X, teraz widze
    kwote X - Z. Przez czesc dzisiejszego dnia na ekranie "moje finanse"
    widzialem kwote X, ale nie, teraz widze tam kwote X - Z - Z.

    X - aktualne saldo konta
    Z - zadluzenie na karcie

    Przy saldach kont widac kwote X - Z mimo ze NIC NIE ZOSTALO JESZCZE
    POBRANE ANI ZABLOKOWNE.

    Teraz jedyne miejsce gdzie widać poprawne saldo to np. w każdym
    przelewie "Saldo po operacji". Tam jest OK. Jak jeszcze to zmienią to
    swój stan konta będzie trzeba pamiętać, bo we wszystkich miejscach
    pozmieniane. To co, skarpeta?