  • 21. Data: 2002-05-10 11:18:14
    Temat: Re[6]: mBank rentowny w 2002?
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello AMRA,

    Friday, May 10, 2002, 1:12:26 PM, you wrote:

    A> O a gdzie, to moze wyjade do tego kraju???? ;DDDDDDD

    Jak to gdzie, tam gdzie wszystko ma swoj poczatek i koniec czyli USA
    :)) A i u nas sporo juz opini ze w 4 kwartale ma przyjsc odbicie.

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 22. Data: 2002-05-10 11:40:07
    Temat: Re: Re[4]: mBank rentowny w 2002?
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "GoGush" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No podobno gorzej juz byc nie moze ;PP

    Ech to tak jak z wartością akcji na giełdzie - piszą że juz poniżej jakiegoś
    tam poziomu nie spadną ... a ja zawsze twierdzę że minimalna wartość akcji
    wynosi 0 zł ....:-)))

  • 23. Data: 2002-05-10 11:41:07
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > O a gdzie, to moze wyjade do tego kraju???? ;DDDDDDD

    No jak to gdzie - u nas w Polsce - rządu nie słuchasz ??? :-)))