  • 1. Data: 2002-05-10 09:25:30
    Temat: [Newsy 10.05.2002] Przeszkadza prawo i mentalność ludzi
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello pl-biznes-banki,

    Zdaniem autora artykułu najważniejsze bariery rozwoju bankowości
    elektronicznej to niewłaściwe procedury bankowe, wymagania odbiorców
    należności, za niska penetracja Internetu i stan telekomunikacji w
    ogólności. Rozwojowi e-banków przeszkadza także zdaniem autora
    przyzwyczajenie klientów do korzystania z placówek bankowych.
    Rzepa - str.B5
    Pzdr

    Ps. Poniewaz wszyscy pomysl o odpowiednim znakowaniu postow z niusami
    pochwalili ale olali ja bede pierwszy. I niech to sie stanie tradycja
    pbb :)

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 2. Data: 2002-05-10 09:34:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Rzepa - str.B5

    calosc:

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020510/ekonomia/ekon
    omia_a_13.html#2

  • 3. Data: 2002-05-10 09:44:59
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ps. Poniewaz wszyscy pomysl o odpowiednim znakowaniu postow z niusami
    > pochwalili ale olali ja bede pierwszy. I niech to sie stanie tradycja
    > pbb :)

    Brawo, brawo - wreszcie :-))) Popieram z całej swej mocy !