  • 1. Data: 2002-05-10 09:14:39
    Temat: warunki wydawania nowej karty EC/MC w Citi ?
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    Czy ktoś zna warunki wydawania nowej karty EC/MC w Citi ? Na stronie nie
    mogę znaleźć nic poza opłatą w wys. 45pln.
    Nie mam dostępu do telefonu stacjonarnego, więc na infolinię nie zadzwonię
    :-(
    Chodzi o limity, dokumenty dla prowadzących działalność gospodarczą, wiek,
    itp.

  • 2. Data: 2002-05-10 09:26:02
    Temat: Re: warunki wydawania nowej karty EC/MC w Citi ?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Radmar" <k...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > :-(
    > Chodzi o limity, dokumenty dla prowadzących działalność gospodarczą, wiek,

    Hihihi :-))) Toś mnie rozbawił z tą DG :-))) O ile pamiętam okres
    prowadzenia firmy min. 3 lata i wiek min. 25 lat :-))) Kelnerki-studnentki z
    Warszawy mają łatwiej ;-)

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-05-10 09:30:16
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    a w czym problem ? akurat ja spełniam te warunki ;-)

  • 4. Data: 2002-05-10 13:40:54
    Od: Wojciech Czapliński <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radmar" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > :-(
    > Chodzi o limity, dokumenty dla prowadzących działalność gospodarczą, wiek,

    Gdzie na ich stronie www jest coś o MC ???

    Tarantoga

  • 5. Data: 2002-05-10 14:05:52
    Od: "georg" <g...@p...fm>

    > Hihihi :-))) Toś mnie rozbawił z tą DG :-))) O ile pamiętam okres
    > prowadzenia firmy min. 3 lata i wiek min. 25 lat :-))) Kelnerki-studnentki
    > Warszawy mają łatwiej ;-)
    >
    > K. Kowalski

    dokladnie to min 30 lat / chyba ze wolny zawod -wtedy 25...
    limity -silver do 10kpln, gold od 15kpln...
    wymagane dochody -silver min 5kpln brutto/mies; gold -min 7,5 kpln
    dokumenty: wpis do ewid., pit 5 lub 36 +dowod wplaty podatku, dowod osobisty
    rachunek za telefon

    pozdr!
    georg

  • 6. Data: 2002-05-10 14:12:53
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "georg" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

    > rachunek za telefon

    dodam ze nie musi byc oplacony - chodzi tylko o potwierdzenie danych no i
    sprwdzenie zaleglosci ewentualnych w platnosciach za tel.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-05-10 14:35:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > wymagane dochody -silver min 5kpln brutto/mies; gold -min 7,5 kpln

    Dla lekarzy sa nizsze min. dochody, tylko nie pamietam ile ?

  • 8. Data: 2002-05-10 19:29:08
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Dla lekarzy sa nizsze min. dochody, tylko nie pamietam ile ?

    Minimalne dochody na silvera w Citi to 2,500PLN. 5,000PLN to wymog dla
    prowadzacych dzialalnosc gosp. (sprawdzilem za Ciebie na infolinii).

    Pozdr,
    Karciarz01

  • 9. Data: 2002-05-10 19:57:15
    Od: "georg" <g...@p...fm>

    > Dla lekarzy sa nizsze min. dochody, tylko nie pamietam ile ?

    lekarze dostaja KK Citi (silver oczyw.) bez dokumentowania dochodu wogole
    +farmaceuci +nauczyciele akademiccy tez

  • 10. Data: 2002-05-10 20:02:11
    Od: "georg" <g...@p...fm>

    >Gdzie na ich stronie www jest coś o MC ???

    http://www.citibank.pl/poland/consumer/polish/promo2
    4.htm