  • 1. Data: 2015-08-17 22:42:32
    Temat: nowy mbank i polityka haseł - czy leci z nami pilot?
    Od: xbartx <x...@b...net>

    Jako, że prawie w ogóle nie używam mbąka to nie wiem co się tam
    wyprawia. Dzisiaj musiałem jednak znowu skorzystać i w końcu pójdę i
    zamknę to konto.
    Jak migrowali mnie na nowy system to musiałem zablokować konto, bo moje
    hasło zawierało niedozwolone znaki - spację. Więc zablokowałem konto i
    utworzyłem nowe prawilne hasło. Dzisiaj się loguję i co? Mam info, że
    moje hasło zawiera niedozwolone znaki specjalne?! Nie wiem co się
    popieprzyło, czy w między czasie zmieniła się polityka dla haseł ale to
    lekko chore aby w tak krótkim czasie tak przy tym grzebać. Hasło na
    pewno miałem dobre, bo się nim logowałem i automatycznie zapisałem w
    lastpass, więc nie ma siły aby je zapomniał ale źle zapisał. Najlepsze,
    że wpisując je nawet 5 razy pod rząd nie zablokuje się konta, bo cały
    czas jest info, że hasło zawiera niedozwolone znaki - trzeba byle co
    wpisać 3 razy zablokować konto i nadać nowe hasło. Dobrze, że chociaż
    odblokowanie konta działa szybko i sprawnie, bo tego nie ruszają od
    początku jak to wprowadzili ;)

    Xenocide