  • Data: 2002-10-03 07:31:00
    Temat: Re: mBank odwala lamerkę
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, Oct 03, 2002 at 09:12:14AM +0200, PB wrote:

    > strona www mojej firmy notuje ok 30 tyś odwiedziń miesięcznie, i ze
    > statystyk wynika niezbicie, że o ile jeszcze powiedzmy 1,5 roku temu jakieś
    > 75% korzystało z Explorera i Windows, to na dzień dzisiejszy to już w
    > okolicy 90% ludzi odwiedzających stronę korzysta z takiego kompletu

    I dlatego zrobisz tak, aby pozostale 10% nie moglo zapoznac sie z
    Twoja oferta?

    SONY polska tak ma, sony juz nie kupie, nie ma monopolu na dobre produkty.

    > założę się że ludzie z mBanku też oglądają takie swoje statystyki i dochodzą
    > do wniosku że nie ma sensu inwestować czasu i pieniędzy w dostosowywanie
    > strony dla potrzeb paru pasjonatów którzy będą chcieli korzystać z jakiejś
    > egzotycznej przeglądarki, tu nawet nie chodzi o dokładne procenty ale o
    > widoczne gołym okiem tendencje, z których wynika że stopniowo inne
    > przeglądarki tracą rynek na rzecz IE.

    Wciaz mi sie wydaje ze taki mbank jest bankiem i ma zarabiac pieniadze
    a nie promowac jakikolwiek system.

    > (nie wypowiadam sie tu jako zwolennik MS, tylko realista, poprostu robiąc
    > serwis www trzeba się zastanowić nad obowiązującymi regułami i do nich
    > dostosować)

    Nie, nie jestes realista. To jest po prostu pojscie po najmniejszej
    linii oporu.

    A tak btw - jesli ich serwisy zaczynaja szwankowac na innych niz ie
    przegladarkach to co maja robic klienci? Albo sobie pojda albo
    korzystaja z przegladarki IE np. w pracy. Czy z tego moze od razu
    wynikac wzrost popularnosci ostatniej?

    --

    --w