  • Data: 2002-10-03 08:22:02
    Temat: Re: mBank odwala lamerkę
    Od: "Janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MichalW" <N...@b...com.invalid> napisał
    w wiadomości news:3lnnpuolod04g5m48f0aghptsd35o7uktq@4ax.com...
    > Co maja zrobic miliony uzytkownikow MaxOS, Linuxa, *BSD i innych
    > systemow?

    W Polsce????
    Ja bym się tym zbytnio nie martwił.
    Te miliony w/w użytkowników innych systemów niż Windows przeważnie maja też
    dostęp do jakiegoś komputera z Windows.
    I dla potrzeb kontaktów z bankiem internetowym mogą się z tym pogodzić, że
    Windows ma być i już!
    Jest demokracja? Zatem większość ma rację. A większość to lamerzy, a nie
    spece od komputerów.
    Równie dobrze mógłbym mieć pretensje do mbank, że mój 8 bitowy Commodore64
    czy Sinclair Spectrum albo AtariXE nie pozwala na dostęp do Internetu! A
    kogo by to obchodziło?. Dawno temu doszliśmy do wniosku, że ceną za darmowy
    bank Internetowy jest wysoki koszt komputera z Windows i IE. Niektóre banki
    wymagają jeszcze javy!.
    To jak z programem "Pogrom Płatnika" dla ZUS. Można sobie wybrać dowolny
    komputer pod warunkiem, że ma Windows.

    Petycje można słać, albo zmienić bank skoro należy się do elity gardzącej
    systemem Windows.
    Ja doskonale wiem, że on ma mnóstwo wad, ale dla moich potrzeb często nie ma
    niczego konkurencyjnego do Windows.

    Podobnie jest z dostępem przez WAP. Mam, ale to niewygodne i nie używam.Do
    kogo mam zatem pisać pretensje ?