eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] nie rozumiem tego zachowania › Re: [mBank] nie rozumiem tego zachowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] nie rozumiem tego zachowania
    Date: Fri, 30 Jan 2004 20:07:15 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <bvea4o$5lq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <1...@n...mm.pl> <bve766$ri1$1@korweta.task.gda.pl>
    <bve8kd$of5$1@nemesis.news.tpi.pl> <bve9mu$g8q$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb209.siedlce.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1075489757 5818 213.76.212.209 (30 Jan 2004 19:09:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Jan 2004 19:09:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:281878
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bve9mu$g8q$1@korweta.task.gda.pl...
    [...]
    > Podobną strategię dowodową stosuje np. BMW, podając w reklamie, że nowy
    > lepszy samochód to tylko 5 zł więcej dziennie czy coś takiego - więc jak
    > ktoś nie pali to jeździ BMW a nie np. Skodą.
    > Jak BMW może, to ja też, co mi tam.

    Koszty nabycia (zakupu) - rozumiem - 5,- PLN dziennie...
    A gdzie koszty eksploatacji...
    Kupisz BMW i na kołkach postawisz...??

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...
    analogicznie: Nie "masz" Microsoft-a, tylko Windows...]


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1