  • 1. Data: 2011-07-01 08:19:49
    Temat: mBank - nadpłata zadłużenia KK
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Witam grupę,
    swego czasu przez omyłkę spłaciłem KK (mBank) "ręcznie" nadpłacając
    całość o 100 pln (wpłaciłem po prostu o 100 PLN więcej, aniżeli widniało
    na wygenerowanym wyciągu za dany miesiąc). Zorientowalem się dosyć
    szybko, jednakże doszedłem do wniosku iż przy następnym wyciągu bank po
    prostu ściągnie sobie o 100 PLN mniej (mam ustawioną 100% spłatę
    automatyczną zadłużenia) i będzie oki. "Oczywiście" tak się nie stało.
    Po telefonie do dezinfolinii mBanku (pozdrawiam niniejszym
    zestresowanych (aczkolwiek całkowicie niepomocnych) niestandardowymi
    pytaniami konsultantów) otrzymałem informację zwrotną iż NIE MA
    MOŻLIWOŚCI zwrotu ww. kwoty nadpłaty.
    Czy to jest jakiś absurd, czy standardowy sposób postępowania banku? Co
    w takiej sytuacji powinienem zrobić? Kwota nie jest duża, jednkaże miło
    by było ją po prostu odzyskać.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.