  • 1. Data: 2011-06-30 18:20:07
    Temat: Konto witalne w paribasie z RRSO 0%, zmienili regulamin?
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    Jak przyglądałem się tej ofercie to w regulaminie była informacja o
    obowiązkowym ubezpieczeniu, które wynosiło chyba 2% raty i było do niej
    doliczane - wtedy RRSO było rzędu kilku procent. Teraz widzę, że
    napisali RRSO 0% i w regulaminie nie znalazłem już zapisu dot.
    ubezpieczenia... pozajączkowowało mi się coś, czy zmienili regulamin?

    Ale i tak niezmiennie mam wrażenie, że ta pożyczka jest wciskana tylko
    po to, żeby szybko złapać klienta na niespełnieniu któregoś z licznych
    warunków i skasowaniu go właściwym procentem pożyczki ;)