  • 1. Data: 2011-07-01 06:25:54
    Temat: Oprocentowanie lokaty antyinflacyjnej
    Od: Marek <1...@4...eu>

    Mamy już miesiąc lipiec i sądziłem, że od dziś Idea Bank powinien
    zmienić oprocentowanie lokaty antyinflacyjnej na 6,5%, tymczasem nadal
    widnieje tam wpis 6%. Nie mogę znaleźć regulaminu tej lokaty i nie wiem
    jak się powinien zachowywać ten produkt.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2011-07-01 07:29:32
    Temat: Re: Oprocentowanie lokaty antyinflacyjnej
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Marek" <1...@4...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpis 6%. Nie mogę znaleźć regulaminu tej lokaty i nie wiem jak się powinien

    W lipcu oprocentowanie powinno byc :
    stopa_inflacji_z_czerwca + 1,5 %
    ( 1,5% - dotyczy lokaty antyinflacyjna 1 )
    zmiana powinna byc dokonana 1 dnia miesiaca

  • 3. Data: 2011-07-01 10:50:54
    Od: Marek <1...@4...eu>

    W dniu 2011-07-01 09:29, Waldek pisze:

    > W lipcu oprocentowanie powinno byc :
    > stopa_inflacji_z_czerwca + 1,5 %
    > ( 1,5% - dotyczy lokaty antyinflacyjna 1 )
    > zmiana powinna byc dokonana 1 dnia miesiaca

    Zatem pozostaje poczekać do końca dnia :)

    --
    Marek

  • 4. Data: 2011-07-01 11:36:34
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marek <1...@4...eu> napisał(a):

    > Zatem pozostaje poczekać do końca dnia :)

    Z ciekawostek to dostałem odpowiedź, że nowe oprocentowanie jest już widoczne,
    ale u mnie widoczne nie jest :) A jak u Was?

  • 5. Data: 2011-07-01 12:03:26
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2011-07-01 09:29, Waldek pisze:
    > W lipcu oprocentowanie powinno byc :
    > stopa_inflacji_z_czerwca + 1,5 %
    > ( 1,5% - dotyczy lokaty antyinflacyjna 1 )
    > zmiana powinna byc dokonana 1 dnia miesiaca

    A kiedy GUS ogłasza inflacje za czerwiec? Chyba nie 1 lipca?
    To nie jest czasem 2 miesiące do tyłu tą inflacją do liczenia % na lokacie?

    Sebastian

  • 6. Data: 2011-07-01 12:13:51
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sebastian <n...@n...com> napisał(a):

    > A kiedy GUS ogłasza inflacje za czerwiec? Chyba nie 1 lipca?
    > To nie jest czasem 2 miesiące do tyłu tą inflacją do liczenia % na lokacie?

    Przedostatnia tabela na tej stronie:
    http://www.stat.gov.pl/gus/5840_1638_PLK_HTML.htm

    Za IV było 104,5 - dlatego było 6%, za V jest 105,0 - więc teraz powinno być
    6,5%. Kiedy podają dokładnie to nie wiem, koło 10 miesiąca.

    Natomiast regulamin lokaty określa to tak:
    Wysokość zmiennego oprocentowania w danym miesiącu będzie wynosić
    1,5% i będzie powiększana o miesięczny wskaźnik cen towarów i usług
    konsumpcyjnych (inflację) podany do publicznej wiadomości przez prezesa
    Głównego Urzędu Statystycznego w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który
    będzie naliczane oprocentowanie Lokaty.

    A GUS w miesiącu poprzedzającym miesiąc podaje wskaźnik za miesiąc poprzedni,
    więc tak jak piszesz jest to M-2.

  • 7. Data: 2011-07-01 15:39:29
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marek <1...@4...eu> napisał(a):

    > Mamy już miesiąc lipiec i sądziłem, że od dziś Idea Bank powinien

    Po 17 oprocentowanie zaktualizowało się zgodnie z oczekiwaniami na 6,5%.