  • 1. Data: 2011-07-01 08:07:51
    Temat: Mbank - PayPal i Przewalutowanie PLN -> USD
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    Witam
    Może napiszecie mi jak najkorzystniej przewalutować kwotę 1000 PLN z konta w
    Mbanku,
    tak aby pojawiła się ona w dolarach na moim koncie PayPal-a.
    Czy taniej bedzie wysłac na Paypala dolary z Mbanku czy też przewalutować w
    Paypalu?
    pozdr.
    gr

  • 2. Data: 2011-07-01 09:25:51
    Temat: Re: Mbank - PayPal i Przewalutowanie PLN -> USD
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > tak aby pojawiła się ona w dolarach na moim koncie PayPal-a.
    > Czy taniej bedzie wysłac na Paypala dolary z Mbanku czy też przewalutować

    Przy tak niskiej kwocie, ze względu na opłatę za przelew, chyba lepiej (a na
    pewno najprościej) zdecydować się na mniej korzystny kurs PayPal.

    Masz też możliwość obciążenia karty. W mBanku chyba nie da się podpiąć karty
    debetowej do eMAX USD (swoją drogą kuriozum). Pozostaje zatem karta
    wirtualna (niestety płatna). Wtedy byłby kurs mBanku i brak opłaty za
    przelew, a za to opłata za kartę (chyba 25 zł rocznie). Miałoby to sens,
    gdyby były to transakcje powtarzalne. Nie jestem na bieżąco z opłatami jakie
    pobiera PayPal za różne formy wpłat, musiałbyś sam policzyć.

  • 3. Data: 2011-07-01 16:20:03
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-07-01 11:25, MarekZ pisze:
    > W mBanku chyba nie da się podpiąć karty debetowej do eMAX USD (swoją
    > drogą kuriozum).
    Ale można zamówić darmową w pierwszym roku kartę do eMAX USD - użyć
    jak potrzeba i przed rocznicą zastrzec :)

  • 4. Data: 2011-07-01 16:22:45
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "osa" <o...@n...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale można zamówić darmową w pierwszym roku kartę do eMAX USD - użyć jak
    > potrzeba i przed rocznicą zastrzec :)

    Można? Bo chyba kiedyś było takie kuriozum, że do USD/GBP było można, a do
    USD/CHF nie. Chyba że coś mi się pomyliło.

  • 5. Data: 2011-07-01 16:26:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości grup

    > do USD/GBP