    From: Krzysztof 'Szary' Kowalski <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank mnie zawiodl...
    Date: Tue, 15 Jan 2002 20:53:19 +0100

    Dostalem odnowienie kilku kart, a ze mamy trzy konta (zona, corka i
    ja) z wzajemnymi pelnomocnictwami, to z radoscia przeczytalem o
    mozliwosci ich automatycznego aktywowania.

    Ku mojemu zdumieniu opcja '7' jest nieaktywna, trzeba przejsc droge
    przez odpytywanie, sila rzeczy trwajace dluzej niz bym to zrobil
    samodzielnie (tak uwazam). Ponadto ustne procedury nie pozwolily mi
    za jednym zamachem aktywowac wszystkie karty, tylko te odnoszace sie
    do mojego eMAXa i eKONTA, oraz moje u posiadaczy kont, zas pozostale
    szesc kart musza byc aktywowane osobno...

    Czyz aktualizowanie strony internetowej przysparza tyle pracy, ze
    jej oszczednosc sie bardziej liczy niz zla opinia u klientow???

    --
    KK