  • 1. Data: 2002-03-14 08:30:37
    Temat: Lukas eBank - TRAGEDIA ??? - dlugie
    Od: "grzes" <s...@h...com>

    czesc
    postanowilem zalozyc sobie konto w Lukasie. no i:
    1) nie moglem nadac sobie hasla telefonicznego - 3 proby i "prosze sprobowac
    jutro"
    2) nie mozna sie zalogowac - "nastepnego dnia po 12.00"
    3) probuje na telefonocznym serwisie - prosze wprowadzic pesel: ok
    wklepalem, prosze wprowadzic numer konta: sorry -wymieklem
    4) logowanie na www - wywala mi ze stronie mam "nonsecure items"
    5) kolejne logowanie - pusta strona, na statusie pisze "Done"
    6) kolejne logowanie - ok, ale probuje zmienic haslo: - Oracle sie chlopakom
    wywalil, na komunikacie widac nr konta, hasla, nr rachunku !!!! -> zrzucam
    ponizej - ale zagwiazdkowalem:)

    To jest bank czy poczatkujacy kolesie ???? Olac ich czy walczyc dalej ????

    cytat ( zrzucilem tez screen'a - bitmape - jakby ktos chcial to przesle ):

    ----
    Request Failed
    ----

    We were unable to process your request at this time.

    Error occured while accessing
    "/lukas/lukas2_pin_zatw"
    at Thu Mar 14 08:47:30 2002

    OWS-05101: Execution failed due to Oracle error 6520
    ORA-06520: PL/SQL: Error loading external library
    ORA-06522: ld.so.1: extprocPLSExtProc: fatal: /u1/oracle/home/ace3.so: open
    failed: No such file or directory
    ORA-06512: at "WW_ADMIN.ACE3_PKG", line 0
    ORA-06512: at "WW_ADMIN.LUKAS2_PIN_ZATW", line 78
    ORA-06512: at line 5

    PL/SQL Cartridge SERVICE: DB_Utilities/lukas
    PROCEDURE: lukas2_pin_zatw

    PARAMETERS:
    ===========
    R:
    ******
    PIN:
    ******
    PINPOTW:
    ******
    KLUCZ:
    ****** -

    Please try again later

    ----

  • 2. Data: 2002-03-14 09:38:50
    Temat: Re: Lukas eBank - TRAGEDIA ??? - dlugie
    Od: "bzyko" <b...@b...prv.pl>

    Wczoraj był 13, może dlatego .....

    ale masz pecha, ale nie poddawaj sie, walcz !!!
    :-)

    Piotrek

  • 3. Data: 2002-03-14 10:20:40
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "grzes" <s...@h...com> napisał w wiadomości
    > czesc
    [ciach]

    > To jest bank czy poczatkujacy kolesie ???? Olac ich czy walczyc dalej
    ????
    Prawdziwy pechowiec z Ciebie. Mnie czasami tylko się zdarza, że łączność po
    necie chodzi baaaaardzo wolno. Reszta ok.
    /sibek

  • 4. Data: 2002-03-14 18:30:42
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

    Z trzech kont internetowych jakie mam (MBank, Inteligo i Lukas Bank), to
    ostatnie jest najlepsze. Z wielu powodów. Po prostu bezkonkurencyjne.

  • 5. Data: 2002-03-14 19:39:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Z trzech kont internetowych jakie mam (MBank, Inteligo i Lukas Bank), to
    > ostatnie jest najlepsze. Z wielu powodów. Po prostu bezkonkurencyjne.

    Z 6 kont internentpowych jakie mam w necie... ales wyjasnil sluchaj...
    Multibank widzial?

  • 6. Data: 2002-03-14 20:01:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Z 6 kont internentpowych jakie mam w necie... ales wyjasnil sluchaj...
    > Multibank widzial?

    Ja tez nie widzial ;). Multibank powinien udostepnic jakies demo :). IMHO,
    klietowi jest trudno podjac decyzje o zakupie uslugi bez mozliwosci
    obejrzenia jak ona dziala.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 7. Data: 2002-03-16 10:48:39
    Od: <i...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Ja tez nie widzial ;). Multibank powinien udostepnic jakies demo :). IMHO,
    > klietowi jest trudno podjac decyzje o zakupie uslugi bez mozliwosci

    Zapewne wogole nie udostepnia, gdyz ludzie posiadajacy jedynie konto w mBanku
    zlinczowaliby ich na forum za wprowadzanie postulowanych zmian do konkurencji,
    a nie u nich...

    Maciek - IGI