  • 1. Data: 2012-12-11 09:20:09
    Temat: mBank mSaver odsetki
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

    Coś dziwnego dzieje się na moim rachunku mSaver. Według infolini odesetki
    powinny się naliczyć raz pod koniec miesiąca, a u mnie naliczają się co
    kilka
    dni: najpierw po 1 dniu potem po 2 dniach, a dzisiaj po 4 dniach.
    Czyżby kolejne naliczą się po 8 dniach :)

    Złożyłem reklamacje ale nie wiem czy to tylko u mnie czy może ktoś też miał
    taki przypadek ?

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2012-12-11 17:11:43
    Temat: Re: mBank mSaver odsetki
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 09:20:09 UTC+1 użytkownik Damian Niusy napisał:
    > Witam,
    > Cos dziwnego dzieje sie˝ na moim rachunku mSaver. Wedlug infolini odesetki
    A nie modyfikowałeś ostatnio nic? Typu zmiana sposobu odkładania? Bo na początku jak
    przystępowałem do promocji, do odsetki się naliczyły dzień po wniosku a potem już
    zawsze na koniec miesiąca.

    Michał M

  • 3. Data: 2012-12-11 18:21:28
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam

> [...]

    początku jak przystępowałem do promocji, do odsetki się naliczyły dzień po
    wniosku a potem już zawsze na koniec miesiąca.

    Masz racje modyfikowałem. Dostałem też odpowiedź z mbanku:
    "Uprzejmie informuję, że zmiana parametrów oszczędzania każdorazowo powoduje
    kapitalizację odsetek"
    Tylko szkoda że nigdzie nie ma wzmianki na ten temat.

    Damian