  • 1. Data: 2012-08-21 10:36:34
    Temat: mBank kredyt 9,9% na KK ?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Przypadkiem zauważyłem dziś na wyciągu z KK (Visa Clasic) w pozycji
    "Oprocentowanie kredytu" 9,9%.
    Sprawdziłem na poprzednim tak samo i po zalogowaniu w szczegółach karty też.

    mBank jakoś mnie szczególnie polubił 2 miesiące temu, czy czegoś nie wiem i
    wszyscy tak mają ?
    P.G.

  • 2. Data: 2012-08-21 11:33:12
    Temat: Re: mBank kredyt 9,9% na KK ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sie, 10:36, Piotr Gałka <p...@C...pl> wrote:
    > Przypadkiem zauwa y em dzi na wyci gu z KK (Visa Clasic) w pozycji
    > "Oprocentowanie kredytu" 9,9%.
    > Sprawdzi em na poprzednim tak samo i po zalogowaniu w szczeg ach karty te .
    >
    > mBank jako mnie szczeg lnie polubi 2 miesi ce temu, czy czego nie wiem i
    > wszyscy tak maj ?
    > P.G.

    A korzystasz, czy splacasz calosc o okresie bezodsetkowym?

  • 3. Data: 2012-08-21 13:04:51
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > A korzystasz, czy splacasz calosc o okresie bezodsetkowym?

    Dotychczas zawsze w GP, ale przy 9.9% to bym się zastanowił.

    Zbieg okoliczności - pisanie tej odpowiedzi przerwał mi telefon z mBanku z
    propozycją kredytu odnawialnego 14,49%.
    W porównaniu z 9,9% na karcie to......... jest śmieszne.

    Korzystając z okazji podpytałem o te 9,9% - podobno jest takie
    oprocentowanie przez pierwszy rok, jak ktoś przenosi kartę z innego banku.
    Tylko, że ja nie przenosiłem. Czyli jakiś błąd. Ciekawe, czy oprocentowanie
    podane w wyciągu (w formie elektronicznej) jest wiążące jakbym wszedł w
    kredyt w karcie.
    P.G.

  • 4. Data: 2012-08-21 13:34:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 sierpnia 2012 13:04:51 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > Tylko, �e ja nie przenosi�em. Czyli jaki� b��d. Ciekawe, czy
    oprocentowanie

    > podane w wyci�gu (w formie elektronicznej) jest wi���ce jakbym wszed� w
    kredyt w karcie.
    Zgodnie z Regulaminem Promocji "Promocyjne 9,9% w karcie kredytowej na wakacje"
    ważnym od 02.07.2012 r. do dnia 30.09.2012 r. włącznie.

    Uczestnicy mają prawo do korzystania z promocyjnego oprocentowania karty kredytowej
    - obniżone oprocentowanie nominalne 9,90% w skali roku obowiązuje przez cały okres
    trwania Promocji.

    Bank skierował ofertę promocyjną do wybranej grupy Klientów.

    Chyba, że chodziło o regulamin przeniesienia karty kredytowej do mBanku wówczas
    oprocentowanie przez pierwsze 12 miesięcy od daty wydania karty obniżamy do 9,9% w
    skali roku.

    http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_Pr
    omocji_Przenies_ka...

  • 5. Data: 2012-08-21 15:42:20
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    ps.com...

> [...]
    > nominalne 9,90% w skali roku obowiązuje przez cały okres trwania Promocji.

    > Bank skierował ofertę promocyjną do wybranej grupy Klientów.

    Czyli wszystko jasne - jestem nieświadomym uczestnikiem promocji.
    P.G