  • 1. Data: 2012-08-21 00:20:10
    Temat: mBank się obudził z lokatami
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Z lokatami mBank się obudził. Słabo, ale nie aż tak tragicznie, bo w
    dowolnym momencie można wypłacić kasę wraz z nagromadzonymi odsetkami -
    <http://www.mbank.pl/oszczednosci/lokaty/lokaty-prog
    resywna/#tabs=1?lang=P>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-08-21 03:36:58
    Temat: Re: mBank się obudził z lokatami
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krystek wrote:
    > Z lokatami mBank się obudził. Słabo, ale nie aż tak tragicznie, bo w
    > dowolnym momencie można wypłacić kasę wraz z nagromadzonymi odsetkami -
> [...]

    cienko, cieniej, najcieniej

    to nawet inteligo daje lepiej.

  • 3. Data: 2012-08-21 22:27:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 21 Aug 2012 00:20:10 +0200, Krystek napisał(a):

    > Z lokatami mBank się obudził. Słabo, ale nie aż tak tragicznie, bo w
    > dowolnym momencie można wypłacić kasę wraz z nagromadzonymi odsetkami -
> [...]

    Mnie właśnie w systemie transakcyjnym zaatakowało "6.1% na rok".

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2012-08-22 05:08:44
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Mnie właśnie w systemie transakcyjnym zaatakowało "6.1% na rok".

    Mnie też.
    W porównaniu z 6,5% na 3 i 6 miesięcy, które mam u nich z promocji na koniec
    czerwca, to
    się wygłupili.