  • 1. Data: 2012-08-21 00:30:13
    Temat: mBank i "zachęta" do przejścia na pakiety
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Oczywiście tą "zachętą" są kolejne zmiany w TOiP -
    <http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1283
    ,zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html?lang=P>

    mBank jak widać zmierza w stronę tradycyjnego banku, ze stałą opłatą za
    korzystanie z rachunku

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-08-21 00:39:07
    Temat: Re: mBank i "zachęta" do przejścia na pakiety
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krystek <s...@k...art.pl> writes:

> [...]
    ,zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html?lang=P>

    > mBank jak widać zmierza w stronę tradycyjnego banku, ze stałą opłatą

    Ekhem. ALe ja zróżnicowanie dla pakietówców widzę tylko w przypadku
    odbioru zaświadczenia w placówce multi. Coś przeoczyłem?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2012-08-21 08:36:33
    Od: Marx <a...@g...com>

    Ciekawa jest opłata za odbiór osobisty (30zł)
    Marx