  • 1. Data: 2012-08-21 09:33:14
    Temat: Dzi HH w Millenium
    Od: pkl <f...@f...com>

    Jak w temacie, moe si komu przyda info

  • 2. Data: 2012-08-21 10:20:15
    Temat: Re: Dzi HH w Millenium
    Od: " el_kabong" <e...@g...pl>

    pkl <f...@f...com> napisał(a):

    > Jak w temacie, moe si komu przyda info

    A tak konkretniej to w jakich godzinach?

    El Kabong

  • 3. Data: 2012-08-21 11:05:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.08.2012 09:33, pkl pisze:
    > Jak w temacie, moe si komu przyda info

    Tobie się przyda szkolenie z podstaw obsługi komputera... Kodowanie
    sobie ustaw, lamerze!

  • 4. Data: 2012-08-21 11:18:43
    Od: "az.anonim" <a...@g...pl>

    pkl <f...@f...com> napisał(a):

    > Jak w temacie, moe si komu przyda info

    Na pewno? Bankowy system transakcyjny mi tego nie potrwierdza.

  • 5. Data: 2012-08-21 14:15:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pkl" a...@i...lublin.pl

    > Jak w temacie, moe si komu przyda info

    Ja polaem tu po pnocy niemal wszystko -- zostawiem drobiazgi na zakupy w realu.
    [mnie krzaczki nie przeszkadzają; kodowanie? -- nieporozumienia, różne języki,
    głupoty,
    latiny, ISOldy, polskie diakrytyki, ąćęńóśźż czy ĄĆĘŃÓŚŹŻ... inni niech się
    martwią...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-08-21 16:29:36
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2012-08-21 09:33, pkl pisze:
    > Jak w temacie, moe si komu przyda info

    obniżyli o 1%
    w HH tylko +1% do oprocentowania normalnej lokaty :(

  • 7. Data: 2012-08-21 17:07:04
    Od: S <...@w...pl>

    W dniu 2012-08-21 16:29, SERG pisze:

    > obniżyli o 1%
    > w HH tylko +1% do oprocentowania normalnej lokaty :(

    Czyli w praktyce nie warto się w to bawić, skoro IB daje bodaj 6,5%,
    niewiele mnie OF. A tu jeszcze trzeba pilnować tych HH. Lipa. Mnie się
    udało założyć 2x na pół roku ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-08-21 17:11:24
    Od: S <...@w...pl>

    Poprawka - 6,4 OF, 6,3 IB.

    Zastanawiam się czy w związku z aferą AG ludzie nie przejdą do banków,
    co może skutkować obniżeniem % depozytów. Wycofają wkłady z różnych
    parabanków i będzie popyt na dobre lokaty. Może dlatego MIllenium
    obniżyło HH, a IB podaje przy lokacie elastycznej:
    jesteśmy instytucją podlegającą nadzorowi KNF
    Twoje pieniądze są bezpieczne dzięki Bankowemu Funduszowi Gwarancyjnemu

  • 9. Data: 2012-08-21 23:22:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" k108e8$ocd$...@n...news.atman.pl

    > Zastanawiam się czy w związku z aferą AG ludzie nie przejdą do banków,

    Skąd przejdą? Z pierdla? :) Z czym przejdą?
    Z długami? Czy może z tym, co dostaną jako
    odszkodowanie od Tuska? IMO udział Tuskowego
    syna skutecznie ostudza zapędy odszkodowawcze
    tatusia raczej hojnie rozdającego cudze dobra.

    -- Panie Tusk!! Pana państwo (bo od dawna już nie moje)
    jest moim dłużnikiem!!! Nie potrafi to państwo zwrócić
    mi mojej własności, ale rozdaje podatki (także i moje!)
    przygłupom i oszustom!!!! Na dodatek przygłupom oszukanym
    także dzięki doradztwie/doradzaniu pańskiego syna!

    > co może skutkować obniżeniem % depozytów. Wycofają
    > wkłady z różnych parabanków i będzie popyt na dobre lokaty.

    A może odwrotnie? -- wezmą kredyty na pokrycie złotych i królewskich
    (Royal Finance ***ponoć*** też jakoś pada -- proszę o niebicie mnie,
    jeśli coś plączę w tym królestwie) strat, a wtedy zwiększy się popyt
    na bankowe lokaty...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-08-22 00:37:31
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 21.08.2012 S <...@w...pl> napisał/a:
    > Poprawka - 6,4 OF, 6,3 IB.

    mi na IB na "priv" proponowali ze 2 dni temu 6.7%
    zakładaną telefonicznie